19 septembrie 2013

Lip Balm Collection


E toamna in toata regula, frigul s-a instalat cu repeziciune si il simtim de la primele orele ale diminetii astfel ca este absolut necesar sa avem un balsam de buze in geanta pe care am decis s-o purtam intr-o moroconoasa zi de septembrie.
Personal nu exista un moment al anului in care sa pot afirma ca renunt la balsamul de buze. Am 'norocul' de a avea buze destul de sensibile care se crapa usor astfel ca in fiecare geanta mi-am pus strategic cate un balsam de buze iar de pe noptiera nu lipseste crema de galbenele pe care o aplic in fiecare seara.
Dara de la Darlyst a venit cu ideea unei astfel de postari, puteti citi aici care sunt balsamurile ei preferate.

Cam atat cu vorba. Sa va arat ce folosesc in prezent si ce imi mai doresc.


1. Casuelle Cosmetics Lip Jelly cu o aroma intensa de mure dupa care ma topesc. Fiind ca un jeleu semi-topit e putin cam lipicios insa trec cu vederea acest aspect datorita mirosului si, sa fiu sincera, gustului incredibil de placut.
2. Nivea Velvet Rose e pe terminate asa mult mi-a placut. Confera si putina culoare buzelor dar una discreta, un roz pal.
3.Oriflame Hydra Rich Lip Balm cu Vit E si Canola -Hidratare medie, miros care ma duce mai degraba cu gandul la vanilie.
4.Oxyance Rich Lip Balm - Este  unul dintre cele mai bune balsamuri de buze incercate si are un miros atat de placut. E cu ulei de argan, ulei de masline, unt de shea si vit A si E.
5. Balea Young Sweet Wonderland cu cacao/ciocolata - Iti vine sa il mananci nu alta! 
6. Balea Young Never Ending Story cu fructul dragonului. - Daca ma intrebati cum miroase fructul dragonului, momentan nu am un raspuns pentru voi. Vazusem la Iguanitza ca l-a gasit in Cluj iar de indata ce ma voi intoarce acolo, o sa imi cumpar. Pot spune doar ca are un miros placut, hidratarea este medie si precum balsamul de la Nivea, se observa dupa aplicare o discreta nuanta de roz.


Ce-mi doresc:





1.Coca Cola Lip Smacker - L-am avut, l-am iubit, l-am folosit pana n-a mai ramas nimic din el. As minti sa afirm ca est foarte hidratant dar m-a cucerit datorita mirosului.
2.Nivea Lip Butter Raspberry Rose - Cred ca majoritatea blogosferei romanesti il detine si il lauda. M-am tot uitat dupa el prin magazine dar nu mi-a iesit in ochi. Asta pana cand Darlyst mi-a spus sa il caut in Real sau Auchan. Auchan va fi, de indata ce ajung la Cluj.


Voi ce balsam de buze folositi? Ati incercat vreunul din cele mentionate de mine?
Astept cu mult drag comentariile voastre. :)

Niciun comentariu:

09 10