26 septembrie 2013

Review MaxFactor Colour Elixir Giant Pen stick

Buna fetelor!
Printre haine sortate frumos pe pat, pantofi si alte cele necesare plecarii la Cluj, m-am asezat la birou, luand o bine meritata pauza, si m-am apucat sa scriu aceste randuri.
Cu nostalgie in suflet afirm ca incep ultimul an de studentie! Nu, nu imi sunt de ajuns 5 ani! De ce n-ar dura aceasta perioada la nesfarsit? Mi-am propus si promis atatea cat sa le respect, printre care intotdeauna sa gasesc timp pentru blog.

Zilele trecute facandu-mi ordine printre produsele de machiaj am regasit creionul de buze de la Max Factor Colour Elixir Giant Pen stick in nuanta Passionate red  si, dupa ce l-am testat, m-am tot intrebat de ce nu l-am folosit mai devreme?
Asa se intampla cand avem prea multe rujuri sau cand ramanem fixate pe anumite rujuri.
Va regasiti si voi?





Sa va explic de ce il voi folosi in sezonul rece si de ce am inceput deja sa il port pe buze zilele trecute cu toate ca sunt racita si deci mai putin tentata sa port un machiaj elaborat. Unde mai pui ca si vremea e mohorata astfel ca tot ce poti face e sa aduci putina culoare in viata ta.


Il recomand pentru ca:
#1 este cremos si 
#2 hidratant - pare sa fie combinatia perfecta dintre un ruj, creion si balsam de buze
#3 nuanta pigmentata
#4 aplicare usoara
#5 rezistenta destul de buna. Da, se estompeaza putin, ca toate rujurile de altfel, insa dupa cateva ore culoarea este inca vizibila. Nu la fel de glossy dar nici  nu ofera un aspect de buze 'patate' cu ruj.
E cu o nuanta mai deschisa si mai mat.





Si spre final o poza cu mine purtandu-l, cu parere de rau ca n-am schitat nici un zambet.
Dau vina pe raceala!



Sa recapitulam: cremos, hidratant, bine pigmentat, aplicare usoara, rezistenta buna.
Il gasiti in magazinele specializate iar pretul lui se invarte in jurul sumei de 30 RON.

PS: Pe 1001cosmetice.ro vad ca il gasiti acum redus la 25 ron + primiti o ascutitoare essence cadou.


Ce spuneti? V-am tentat? L-ati incercat vreuna dintre voi?
Va pup si nu uitati ca astept cu drag opiniile voastre.


Niciun comentariu:

09 10