13 octombrie 2013

#checkinforbeauty Farmec

Bună dragilor!

Clujeancă (adoptată :D) fiind nu puteam trece cu vederea lansarea primului Centru de frumuseţe Farmec, eveniment care a avut loc pe data de 11 octombrie. Din păcate am ratat deschiderea oficială dar m-am bucurat ca un copil când am văzut că întreg weekend-ul este un weekend aniversar în care cei de la Farmec îşi răsfaţă clienţii care le trec pragul.
Îmi amintesc şi acum cu drag prima experienţă cu un produs Farmec. Este vorba despre laptele demachiant Doina care stătea mândru printre produsele cosmetice ale mamei mele. Un miros căpşuniu, un ambalaj care s-a păstrat ani de zile şi o hidratare bună. Cu trecerea anilor, tenul meu a devenit mai pretenţios dar mi-am găsit un nou aliat cu 'farmec': pudra de argilă pentru tratamente cosmetice.
Ca să nu mă lungesc cu vorba: în acest weekend (11-13 octombrie) dacă vizitaţi magazinul Farmec situat pe Str. Bucureşti, nr 55  (Blocul Spray pentru cunoscători :D) nu uitaţi să vă daţi check-in pe Facebook folosind hashtag-ul #checkinforbeauty şi veţi primi automat un cadou. (ce idee mişto, nu?)
Şi asta nu e tot! Farmec ne răsfaţă nu glumă astfel că la cumpărarea oricărui produs ce depăseşte suma de 10 RON veţi fi invitate să extrageţi un bileţel şi, aţi ghicit, să primiţi încă un cadou!

Şi acum să vă arat cu ce am plecat eu din magazin:





Eu mi-am ales şamponul Anticădere despre care am auzit lucruri bune şi oja roşie (#352) pe care abia aştept să o încerc.
Folosind hashtag-ul #checkinforbeauty am primit cadou oja din noua colecţie - City Break - şi muuuulte mostre. Tare drăguţa domnişoara care mi-a spus: "Ţi-am pus şi câteva mostre." Ajung acasă şi văd că sunt mai mult de 10. :D
Pentru cumpărarea unui produs care a depăşit suma de 10 ron am avut norocul să aleg crema grasă regenerantă pentru mâini.


Acestea fiind zise, încă mai aveţi timp astăzi să vizitaţi centrul de frumuseţe Farmec, programul fiind 8:00 - 20:00.
Magazinul arata tare bine, gazdele sunt primitoare, eu n-aş sta pe gânduri :D

Şi o întrebare pentru cele care nu sunt din Cluj: 
Care sunt produsele Farmec preferate?



Niciun comentariu:

09 10