10 octombrie 2013

October little haul

Buna fetelor!
E aproape vineri si sper sa avem parte de un weekend insorit :D 
In plus, sper ca ziua de marti, 15 octombrie, sa fie o zi placuta de toamna. Nu de alta dar parca e mai frumos sa implinesti 23 de ani cu soare afara si soare-n suflet. :)

Si acum va intreb : Voi ati profitat de reducerile existente in magazine, asa zise mid season sale?
Mi s-au parut slabute cantitativ si calitativ si doar cu ceva noroc puteai gasi piese dragute si reduse semnificativ.
Eu am pus ochii pe clasicul trench bej dar nu mai exista marimea S. :( Asa ca m-am reorientat.
Lookul rebel de inspiratie punk rock, grunge, gothic mi-a placut dintotdeauna dar evitam sa port piese vestimentare de culoare inchisa pentru a nu-mi evidentia si mai mult silueta subtire. Bad move, a very bad one daca ma intrebati acum. Daca se poate all black, why not? 
De geaca de la Stradivarius v-am mentionat  intr-o postare week in photos ca mi-o doresc si mare mi-a fost mirarea sa vad ca inca mai exista marimea S. Si a mea a fost!
Pret: 129 RON

In materie de fuste am un magazin preferat si anume Bershka. Stiu ca marimea M imi vine bine, imi plac fustele cu imprimeu floral iar cand am vazut-o pe aceasta mi-am spus ca s-ar potrivi cu o geaca de piele si o pereche de botine negre pana la glezna. Apoi i-am vazut si pretul modic, fiind redusa la doar 15 RON astfel ca nu am stat pe ganduri nici o secunda.
Cam la fel sta povestea si cu rochia simpla cu buline de la H&M. E singura mea rochie XS si mereu m-am intrebat de ce sunt diferentele acestea avand in vedere ca de la Divided mai am o rochie care e marimea M si imi este buna.
 



Cat despre geanta neagra , o ador! Am cautat-o indelung si bineinteles ca am gasit-o intamplator.
Si a fost si ultima.





 Cum vi se pare faptul ca in aceasta toamna se poarta acest stil grunge in care piesele vestimentare din piele, tartanul, culori precum gri-ul, burgundy, verdele militar si clasicul negru nu lipsesc din vitrinele magazinelor?
Si revin cu intrebarea : Ati profitat de reduceri? cum vi s-au parut?
Va pup si astept comentariile, opiniile voastre cu mult drag.



Niciun comentariu:

09 10