Week in photos 32


Sa nu ma dati disparuta! :D 

Abia am reusit sa imi trag sufletul saptamana aceasta.
Am revenit la Cluj astfel ca am fost ocupata cu diverse activitati care n-au nici o legatura cu facultatea caci spre norocul meu, cei care s-au ocupat de orar s-au gandit sa ne mai acorde o saptamana extra de vacanta care mi-a prins numai bine!
Nu stiu cum reusiti voi sa faceti fata temperaturilor incredibil de scazute dar pe cand ma laudam ca aproape ca mi-a trecut raceala, m-a luat iar. Nu vreau sub nici un chip sa trec deja la palton si cizme. Vreau sa ne bucuram de o toamna in limita bunului simt, sa putem purta rochii, botine, geci de piele si un pulover calduros. Si sper sa putem face asta de maine incolo :D




#1 Am mostra aceasta de parfum Jimmy Choo de cateva luni bune si abia acum am inceput sa-i indragesc mirosul. Initial mi-a displacut motiv pentru care l-am abandonat intr-un coltisor si uitat a fost. De curand insa mi-am reamintit de el si culmea mi-a placut la nebunie.  Mi se pare asa draguta sticluta in miniatura iar descrierea e perfecta 

"Jimmy Choo Eau de Parfum expresses an aura of strength and beauty. Glamorous in attitude, confident, intelligent and with a sense of fashion and fun, the fragrance is a modern Fruity Chypre with warm, rich, woody depths. It’s a fragrance inspired by modern women – strong, empowered, beautiful, seductive and alluring with a hidden and mysterious sense of confident sexuality."

#2 Am cautat indelung o poseta mica, neagra, simpla, fara tinte, nu satchel bag style, nu asemanatoare modelului Chanel si intr-un final am abandonat cautarea. Dar ce sa vezi? Am intrat in H&M zilele trecute in cautarea a total altceva decat poseta neagra iar cand am vazut-o si  mai era si ultima, direct la casa am mers. Happy, happy me! Intr-o viitoare postare o sa va arat si ce am mai gasit la mid season sale :D

#3 Pumpkin Spice Latte e de departe bautura mea preferata de la Starbucks. Din pacate zilele trecute mi s-a spus ca-i stoc epuizat. Oare o sa mai aduca? :(

#4 Si ultimul porumb fiert pe anul asta. Ingrozitor de dulce, ingrozitor de bun.




#5 Noua 'adictie.' Toata saptamana am consumat acest tip de cereale pe care la un moment dat am ajuns sa le mananc si goale. Don't ask why.

#6 Si totusi, le-am consumat si alaturi de lapte si miere.

#7 Ceai si cremes servit la borcanel. Unde? La Nuka, un local abia deschis la Cluj. Cremesul nu a fost excelent dar zau ca mi-a placut servirea. 

#8  Toamna in Parcul Central din Cluj. 



Cam atat in saptamana de care ne vom desparti peste cateva ore. Voi cum v-ati petrecut inceputul de octombrie? 

Va pup si astept comentariile voastre cu drag. O duminica minunata sa aveti!