Week in Photos 35

Buna fetelor! Probabil va intrebati: Ne-a promis pe pagina de Facebook review parfumat si ne ofera in schimb o noua postare Week in photos? Review-ul este aproape scris, pozele le am in calculator iar zilele viitoare il voi posta. :D
Astazi, fiind duminica, am decis ca este mai potrivit sa va arat cum a decurs saptamana mai ales ca stiu ca va este drag acest tip de postare. 



Luni seara am ajuns din intamplare in L'Atelier Cafe, un local care trebuia de ceva vreme taiat de pe lista 'Must see in Cluj'.  Totul bine si frumos, design interesant, muzica buna, pana la partea cu ceaiul comandat. Am optat pentru Mango Flip dar numai aroma de mango n-avea. Semana mai degraba cu un banal ceai de fructe de padure. :(




Marti am ajuns la film la Gravity. Parerile in legatura cu acest film sunt impartite, o prietena mi-a spus ca nu i-a placut, altii ca trebuie neaparat sa il vad. Am vazut trailer-ul de cateva ori bune, nu m-a impresionat dar am zis sa ii acord totusi o sansa. Si nu mi-a prea placut, e mediocru. 


Miercuri mi s-a nazarit (da, acesta-i cuvantul potrivit) sa mananc un mic dejun sanatos: seminte de chia, goji, seminte de dovleac, musli si migdale alaturi de bol plin cu lapte. 



Spre amiaza m-am apucat sa pozez noua rochie si camasa ca le arat unei prietene. Si acum sunt si pe blog:


 


Joi m-am indulcit cu o budinca de la Mueller care imi place tare mult. Unde mai pui ca paharelul e micut si unul imi e suficient pentru a-mi satisface pofta :))



Tot joi am iesit la o plimbare profitand de vremea buna de afara.




Iar cand m-am intors acasa cu aceasta priveliste am fost intampinata:
Se lucreaza de mai bine de 2 saptamani ...


Vineri am participat la un workshop extrem de captivant intitulat "Cum sa te promovezi in social media?", workshop care mi-a intarit convingerea de a opta un job in acest domeniu. Voi fi cu ochii pe evenimente similare in Cluj caci am doar de invatat de la oameni frumosi, tineri, ambitiosi si oricand gata sa ofere din experienta lor si noua, celor care fie abia si-au descoperit pasiunea pentru acest domeniu si doresc sa cocheteze cu el, fie sunt la inceput de drum si au nevoie de sfaturi. Thumbs up pentru Lucian Contiu!



Si cum cateva zile la rand am ascultat mix-urile unui DJ : Jozif, spre seara am ajuns intr-un club din oras, Midi, in care acesta a mixat. Genial omul!


Sambata am ajuns la Starbucks avand deja in minte ca nu imi trebuie cafea ci ceaiul meu preferat: Tazo cu piersici. Poate imi schimbam parerea daca Pumpkin Spice latte nu era out of stock ... din nou!

 
 
De ceva vreme ma tot intrebam "Oare cum mi-ar sta cu o rochie creion?" Am vazut-o pe aceasta la H&M si am fugit cu ea sa o probez. 
Si da, inca nu sunt obisnuita sa imi fac poze in oglinda. A se observa pozitia degetului aratator.

 

Cam atat pentru saptamana in cauza. La voi cum a trecut?
Astept comentariile voastre cu drag. Va pup si va urez o duminica placuta!