Beauty Bloggers Cluj Meetup 2nd Edition

Buna fetelor!
Inainte sa imi asez frumos cursurile in geanta si sa ma indrept catre facultate, am gasit timp sa scriu aceasta postare, dedicata evenimentului de sambata trecuta: intalnirea cu blogger-itele din Cluj, intalnire pe care am asteptat-o cu nerabdare!
Si stiu ca nu am fost singura! Citind blogurile colegelor din breasla am gasit reactii similare, eram entuziasmate ca ne revedem si ca vom cunoaste si alte fete care nu au participat la intalnirile precedente. 


Intalnirea era programata pentru ora 16 la Centrul de frumusete Farmec. Locatia aleasa mi s-a parut tare draguta, o sala pentru conferinte perfecta pentru dezbaterea care urma sa aiba loc.




Dupa ce ne-am adunat toate fetele si sa nu uit de Razvan de la Oriflame (area sales) am inceput sa ne prezentam blog-urile, despre ce scriem, de cand, posibile surse de inspiratie (numele Iguanitzei a tot fost mentionat :D) iar ulterior a urmat o dezbatere despre cum poti sa iti imbunatatesti blogul, cum arata un blog calitativ, importanta prezentei in social media, cum sa iti transformi blogul intr-o afacere, cum reactionezi la comentariile rautacioase etc. La discutie au participat si doua fete extrem dar extrem de dragute, Ana si Corina, PR la Nivea Romania care ne-au oferit sugestii cu privire la comunicarea eficienta cu brandurile.




Pauza a fost asigurata de Aqua Carpatica, Panemar si Oriflame.




  Dupa momentul impartirii numeroaselor goodie bags a urmat o noua runda de socializare si de poze :D  Ma bucur ca am reusit sa schimb macar cateva cuvinte cu fiecare dintre bloggerite ( 25+ de fete, e ceva totusi) si am ramas cu sentimentul acela de comunitate inchegata. Great girls!




Eram tare curioasa de noua colectie de oje Farmec.





Adorable Ioana de la The Treasure Chest.





Am purtat:
Botine magazin local || Sacou P&B || Bluza H&M || Colier S.I.X. || Jeans Denim &Co

Continutul good bag-ului. 
Sponsori extrem de darnici. 



Acest eveniment a fost organizat de Anca Pop- All Made up! by Aqua_shell, Coman Cleopatra- Passion For Stylish Life.com si Laura Mariana- Classy and Pink cu ajutorul co-organizatorilor FarmecSponsori principali: Yves Rocher, ElmiplantNIVEAGolden Rose Romania,Oriflame,B.U. RomaniaBioderma RomaniaCosmetic PlantAlhamoDent, Cupio, AQUA CarpaticaPanemarOnePAds Web Design.