Week in photos 39

"Daca e duminica e timpul pentru Week in photos!" a devenit expresia cea mai des folosita atunci cand scriu aceasta postare.  Am observat ca la fiecare inceput de postare fie vorbesc despre vreme, fie despre cat de repede trece timpul. Si totusi, tin neaparat sa va spun ca nu vreau sa vina iarna! E din ce in ce mai rece, se anunta ninsori pentru zilele ce urmeaza si zau ca tare-mi displace prognoza!
In alta ordine de idei, am avut o saptamana reusita cu un weekend extrem de placut iar saptamana ce urmeaza se anunta a fi una ocupata! Unde mai pui ca in weekend am in plan vizitarea unui targ de dulcegarii despre care am scris aici.
Dar acum mai bine va las cu pozele:

#1 Relax @ Parcul Central.
 #2 Breakfast. Deloc sanatos dar gustos!
 #3 It is tea time!
#4 Yummy! Orez cu lapte si fructe de soc. Müller evident.


#5 Iguanitza a avut dreptate. Pumpkin Spice Latte-ul de la Sisters Caffee e mai gustos decat cel de la Starbucks. Yummy!
#6 Fluffy Sweater. Cu greu imi vine sa cred ca a costat doar 8 lei!


#7 Bioderma &Vichy fan!
#8 Nail polish mini collection.
#9 Milka Sweet Winter cu bucati de ciocolata in forma de bradut. So cute!
#10  Parfumul preferat: Vip Night de la Oriflame. Miroase ataaaaat de bine!




#11 Dupa Pumpkin Spice Latte, Toffee Nut Latte e bautura mea preferata de la Starbucks!
#12 NOTD Golden Rose Jolly Jewels 

Dar saptamana voastra cum a fost ?
Astept comentariile, sugestiile, opiniile voastre cu drag!
Va pup si va urez o duminica placuta!