Week in photos 45

Buna fetelor!

In mod normal postarea Week in Photos era destinata zilei de ieri insa weekend-ul mi-a fost ocupat si cum penultima sesiune din viata mea de student sta la panda, trebuie sa ma conformez si sa ma apuc de proiecte. Sper ca si in urmatoarea perioada sa va pregatesc cate un week in photos, review, notd etc.



#1 "Ciocolata calda densa, ciocolata calda densa!" - tot asta aveam in minte de cand am ajuns la Cluj. Iar in cele din urma am mers intr-un local din Cluj, Bulgakov, si mi-am luat!
#2 Incet, incet incep sa renunt la placa. Ori mi-l usuc cu peria, ori il las natural, precum in poza. :D

#3 Si primele zile de facultate mi le-am petrecut la Biblioteca Centrala Universitara. Dar cand vine vorba de proiecte care-mi plac, treaba merge repede!




#4 Vreau sa o citesc! Daca voi ati citit-o deja, astept opinii :D
#5 Am vazut "12 years a slave" si tare mult mi-a placut. Vi-l recomand :)



#6 Trebuia sa tai de pe lista ceaiul cu iasomie si portocala la care tot imi era gandul. Nu m-a impresionat prea tare, il prefer pe cel cu rooibos.
#7 Saturday night treatment: mojito cocktail & yummy food.



#8 Tried & tested: Hair perfume. O sa va povestesc cat de curand despre el :D 

Saptamana voastra cum a fost?  

Va pup si astept opiniile si comentariile voastre cu mult drag.