Week in photos 46


Cu chiu, cu vai scriu aceasta postare.
Raceala care m-a prins nu da semne sa plece si dupa cateva zile in care m-am simtit mai bine si ca am vrut, ca nu am vrut, a trebuit sa imi reiau activitatile de zi cu zi, acum ma simt iar ametita, cu nas infundat si o tuse de toata frumusetea.
Asadar postarea aceasta nu va fi bogata-n poze :(



#1 Crema mea preferata de maini sezonul acesta. In plus miroase si tare bine.
#2 O portie zdravana de legume  si piept de pui peste care am pus susan.



#3 Adesea cand merg la Bistro Viena comand ca bautura Almduddler, fiind, cred, singurul loc din Cluj unde il pot gasi.



#4 Mango si grapefruit rosu. Yum! O combinatie care n-as fi crezut ca o sa fie pe placul meu. 




#5 Ca sa nu ma simt extra vinovata ca mananc wedges crocanti cu ketchup facut in casa (lipseste din poza) pe post de cina, am adaugat si o portie de legume.





 #6 Daca nu ar fi atat de nesanatoase as consuma jeleuri zilnic. De orice fel dar cel mai des, cu aroma de coca cola.



#7 Pe la inceputul saptamanii, cand raceala nu era atat de bine instalata precum e acum si eu, crezand ca daca lupt deja cu ea, imi pot relua activitatea si hobby-urile, am mers la doua filme pe care imi doream sa le vad: Nymphomaniac si The Wolf of Wall Street. 
Nymphomaniac m-a lasat cu o serie de intrebari, cu dorinta de a vedea si partea a II-a care, am vaga impresie, imi va placea mai mult si cu o mica obsesie pentru piesa de la inceputul si sfarsitul filmului, Rammstein -Führe mich. 
The Wolf of Wall Street mi-a intrecut asteptarile, multe scene extrem de amuzante si un Leonaldo Dicaprio tare carismatic. 

Cam atat despre saptamana mea, nu prea bogata-n activitati.
Sper insa sa ma fac bine cat mai repede si sa pot relua cum se cuvinte invatatul pentru sesiune si postarile pe blog.

Sper ca voi ati avut o saptamana mai frumoasa!

Pupici!