Produse consumate 1

Buna fetelor!

Subiectul postarii de astazi se refera la produsele pe care le-am consumat in ultima perioada si spre deosebire de alte blogger-ite, constat ca n-am consumat prea multe. Dar vi le voi prezenta succint si poate imi spuneti si voi parerea despre ele, daca le-ati incercat.


#1 Marionnaud Pomegranate Passion Scrub - despre care am scris aici - un produs cu care m-am inteles tare bine. Miroase extrem de bine, lasa pielea catifelata si nu mi-a provocat iritatii sau alergii.
#2 Miss Sporty  So perfect stay coverstick #002 Medium - Un corector ieftin, pretul e in jur la 10-12 ron in DM, care mie mi-a placut tare mult. Se imbina bine cu nuanta fondului de ten si acopera imperfectiunile tenului. 
#3 Bioderma Sebium lotiune micelara travel size - despre lotiunile micelare de la Bioderma ati tot auzit, am scris si eu despre varianta Sebium aici iar momentan folosesc Sensibio si sunt la fel de multumita. Ce nu mi-a placut la varianta travel size este ca nu se poate scoate capacul. As fi preferat sa pastrez sticluta si cand merg in calatorii sau acasa sa imi pot turna din varianta de 500 ml in cea travel size de 100.
#4 Autobronzant Alverde - si despre acest produs am tot vorbit pe blog deoarece l-am cumparat de cateva ori din vara si pana acum. Si voi continua sa il cumpar. Si poate va intrebati: Bine, bine dar iarna autobronzant? Nu il aplic precum vara, de mai multe ori, ci de 2 ori atunci cand stiu ca port rochie/fusta si ciorapi culoarea piciorului, cu ciorapii negri mati nu ma prea impac.
#5 Bioderma Gel Spumant - tot in varianta travel size de 100 de ml. Produsul in sine este tare bun, il folosesc de mai bine de 1 an si jumatate dar, din nou, am o problema cu ambalajul. Capacelul nu permite dozare optima si curge mult prea mult produs :( Prefer variantele de 250 si 500 ml.
#6 B.U. Gel de dus Fancy Cinderella - Mi-a placut tare mult! Initial nu m-a convins parfumul sau dar i-am mai dat o sansa si a inceput sa imi placa. Si face si multa spuma. Despre hidratare nu va pot spune prea multe pentru ca eu dupa dus aplic lotiune de corp si nu consider ca scopul gelului de dus este sa ofere o hidratare-n profunzime. Atat timp cat nu imi usuca pielea, si acesta nu o face, eu sunt multumita.
#7 Isotrexin Gel - Il aplicam odata la 2 zile insa cum in ultima perioada nu prea mi-au mai aparut cosuri il folosesc ocazional. De multe ori aplicam gelul in strat subtire pe cosul aparut iar a doua zi dimineata cosul nu mai era.
#8 Crema Ivatherm/Ivapur pentru ten gras cu tendinta acneica. Piele sensibila. - o folosesc pentru hidratare si ca si baza de machiaj. E un produs cu care ma inteleg de minune si la care nu am de gand sa renunt desi cateodata ma tenteaza sa incerc si alte creme pentru ten.

Pe lista consumatelor mai erau si cateva oje, fond de ten de Vichy, balsam de buze de la Balea si samponul anticadere de la Gerovital Plant dar le-am aruncat inainte sa le pozez uitand ca am in plan sa scriu despre ele. Daca doriti o parere scrieti-mi in sectiunea de comentarii si va raspund cu drag.
Voi ce produse ati consumat? :D