27 februarie 2014

Spring Wishlist



Primavara, cel putin calendaristic, se apropie cu pasi repezi iar mie imi e gandul la vreme frumoasa si la mai putine straturi de haine. 'Rasfoind' site-urile magazinelor mi-am facut un mic wishlist, cap de lista fiind boyfriend jeansii si perechea de balerini pe care v-am aratat-o in ultima postare Week in photos.
Cum am o pasiune pentru tricourile cu mesaj si blugii scurti presimt ca isi vor gasi loc in garderoba mea. Intodeauna e loc pentru ei!
La inceput, trendul cu botinele decupate nu m-a atras poate si pentru ca vedeam adesea acelasi model de botine decupate cu toc jos si cateva catarame. La Deichmann insa m-au atrasbotinele de mai jos! Mi se pare ca ar arata extrem de bine cu o pereche de boyfriend jeans, spre exemplu
Seturile de inele de la H&M m-au atras de cum le-am vazut si acelasi lucru pot spune despre lantul cu flori si despre portofel, ambele aduc a primavara.



12345678

1. Camasa Basic P&B  || 2. Lant H&M ||  3. Balerini Stradivarius 
4. 16 pack rings H&M || 5. Portofel Stradivarius



1234567890

1. Top P&B || 2. Short jeans P&B || 3. Berhska Boyfriend Jeans4. Geanta H&M || 5. 7 pack rings H&M || 6. Botine Deichmann


Sunt curioasa daca vreun item din lista mea se gaseste si in a voastra si  totodata, mi-ar placea sa citesc din ce e compusa lista voastra! :D
Astept comentariile voastre cu mult drag!

Va pup si va urez o zi frumoasa!



Niciun comentariu:

09 10