Week in photos 47

Buna fetelor!
Imi cer scuze pentru lipsa de activitate dar sunt inca prinsa total cu proiectele  si examenele pentru facultate. Si cum raceala nu imi trecea nici cum am ajuns intr-un final la medic care a dat verdictul "viroza respiratorie."
Acum ma simt mult mai bine, pot sa vorbesc,  pot sa dorm noaptea fara sa simt ca ma sufoc, nu mai am crize de tuse dar nu sunt total vindecata. Sunt inca sub tratament si mai tusesc din cand in cand.
Sa aveti grija de voi caci se anunta zile geroase!
Viroza cu pricina si studiul pentru examene mi-a rapit o mare parte din timp. Am citit comentariile voastre de la ultima postare Week in photos dar n-am apucat sa va raspund. Promit sa o fac cat de curand! Mi-e dor si sa citesc blogurile mele dragi dar nici de asta n-am timp momentan. :( 

Si totusi am decis sa nu las atata timp fara sa scriu pe blog astfel ca am revenit cu o mica postare. De ce spun mica? Data fiind lipsa aproape totala de activitati.

Dar mai bine las vorbaria deoparte si va prezint pozele.



#1 Ca nu iubesc iarna probabil stiti deja. Dar cand m-am trezit si am vazut imaginea asta, m-a incantat intr-un mod inexplicabil! Cred ca as incepe sa indragesc acest anotimp daca fiecare ar pune mana si si-ar curata in fata casei, institutiei sau magazinului pe care il detine si nu ar lasa zapada sa inghete iar oamenii sa-si rupa gatul. E o adevarata provocare sa iesi afara din casa!



#2 Dupa zile de stat in casa, am acceptat sa ies la doi pasi, intr-un pub dragut, Molecular Beams, si mi-am ales un cappucino cu caramel. 



#3 Mi-au tinut companie pe la inceputul saptamanii si m-au ajutat destul de mult.



#4 Cam toata saptamana am consumat fructe sau salata de fructe. In ultima perioada, nu trece o zi fara sa mananc fructe. 


#5 Tot imi spuneam ca trebuie sa reduc consumul de ciocolata, ca mi-am facut suficient poftele in perioada sarbatorilor. Acum sunt mandra sa spun ca, desi e sesiune si eu in sesiune mananc mult mai mult decat de obicei, am consumat o singura ciocolata. Cea din imagine. De la o ciocolata in fiecare zi, la o ciocolata pe saptamana e un pas maricel.



 #6 Au trecut mai bine de doi ani de cand am renuntat la sampoanele Garnier. Am avut o relatie indelungata cu unul dintre ele insa apoi a inceput sa imi faca matreata si am renuntat la tot ce insemna acest brand. Zilele trecute am decis ca poate nu am luat atunci cea mai buna decizie si ca Garnier are acum o sumedenie de sampoane care mai de care. Cel din imagine este momentan samponul meu preferat. Imi lasa parul atat de moale, nu mai trebuie sa il pieptan, e fin, e cu volum. Sunt curioasa cat timp isi va face treaba dar momentan il ador!



#7 O dimineata de vineri intr-unul din parcurile din Cluj. Soare, vreme calduta si inca zapada.



#8 Dupa examen si dupa ore bune petrecute la biblioteca, am incheiat seara de vineri cu o pizza. Yumm!


#9 Nivea products! Abia astept sa incerc mult laudatul lapte de corp hranitor sub dus.

Cam atat despre saptamana mea. A voastra cum a fost? 

Astept comentariile voastre cu mult drag si va urez o duminica placuta! 

Pupici.