Week in photos 48

Buna fetelor!

Saptamana aceasta desi am avut un examen si o predare de proiect am reusit sa postez preferatele lunii iar acum si postarea week in photos. Si am raspuns la comentarii si treptat, treptat citesc si blogurile mele preferate. Happy me! Nu a fost o saptamana prea interesanta date fiind 'evenimentele' deja mentionate insa sper ca urmatoarele saptamani sa fie mai bogate-n activitati.

Va las cu pozele si cu descrierea aferenta:


#1 Am terminat cu sesiunea dar m-am apucat de disertatie astfel ca am petrecut ceva timp la biblioteca.
#2 Imi era si imi este in continuare pofta de gogosile facute de mama. Nu am mai mancat de cel putin jumatate de an. Ca sa fentez cumva pofta mi-am cumparat o gogoasa. Nu prea coapta si nu la fel de buna.
#3 Jeleurile sunt unele dintre recentele mele placeri. De toate as incerca :(
#4  Un mic dejun rapid si nu foarte sanatos. Cat astept eu vara pentru rosiile din gradina de acasa. Acestea n-au nici un gust si sa fiu sincera nici dupa rosiile cherry nu ma omor.




#5 Ca va tot spuneam de puloverul Zara roz fuchsia luat de pe Kurtmann. E one size dar tare mult imi place. Si ieri am decis sa il combin cu o camasa portocalie. Sa fiu cat mai colorata. :D
#6 Am tot admirat la blogger-itele de moda boyfriend jeans-ii dar aveam impresia ca mie nu mi-ar sta bine cu ei. Ieri, fix la intrarea-n H&M era un manechin imbracat cu o pereche de boyfriend jeans superbi si mi-am spus ca vreau sa-i incerc. Nu mi-am gasit masura, 32-ule imi era mare. In drum spre cabina am mai luat un alt model, marimea 36 (culmea) si imi veneau asa cum se vede-n poza. Nu degeaba ziceau fetele ca-s foarte versatili. Cu botine, cu stiletto, cu tenesi, cu de toate merg!



#7 Am facut o pasiune pentru ceaiul cu rooibos si vanilie de la Starbucks. Tare mult imi place!
#8 Sapunuri tare cute la Sabon! :D


#9 De ele m-am despartit... Am facut curat in trusa de machiaj si ele au stat cam multicel pe acolo, folosite sau partial folosite. Cu rimelul de la Flormar Turbo Boost nu m-am inteles deloc, blush-ul de la Nyx l-am folosit putin, apoi am uitat complet de el si i-a trecut vremea. Pudra de la S-he a fost bunicica dar am terminat-o, creionul  verde de la B:pretty era vechi, fondul de ten Vichy Dermablend s-a terminat, StriVectin-SD il folosisem vreo 4-5 saptamani fara rezultat si m-am cam enervat caci aveam asteptari de la el iar luciul de la Elf si Lip Jelly-ul le-am folosit suficient si trebuiau aruncate.

#10 Am vazut "Her" filmul pe care il asteptasem de ceva vreme. Culmea? La prima vizionare a trailer-ului nu m-a impresionat desi un amic cu care ma uitasem la trailer mi-a zis ca e unul dintre cele mai triste filme. Am venit frumusel acasa, am revizionat trailer-ul si am decis ca neaparat vreau sa il vad. Vineri a avut premiera la cinema. Eu am plans pe tot parcursul filmului datorita replicilor actorilor desi va marturisesc ca si ideea filmului m-a atras si o consider una plauzibila. Nu m-ar mira ca viitorul sa arate asa cum e descris in film. Si e foarte trist daca acolo se va ajunge. Vi-l recomand :)


Cam atat despre saptamana mea. A voastra cum a fost?
Va astept comentariile, sugestiile, intrebarile cu mult drag.

Va pup si va urez o duminica plina de zambete si o saptamana usoara!