Week in photos 50

Stiu, a trecut o saptamana si eu nu am apucat sa postez nimic dar pentru saptamana viitoare am pregatit deja o postare. Am fost mai harnica in weekend decat am fost toata saptamana!Am profitat pe cat posibil de ultima saptamana de vacanta, de maine back on track, incepe ultimul semestru din viata mea de studenta!
Am imbinat utilul cu placutul, am citit si luat interviuri pentru disertatie dar m-am si uitat la seriale. Reflectand putin, am constatat ca eu doar in vacante apuc sa ma uit la vreun serial. In rest merg la filme! Sunt asa prinsa in tot felul de alte activitati si seara desi majoritatea dintre voi obisnuiesc sa se relaxeze vizionand cate un episod dintr-un serial, eu citesc blog-uri si/sau ascult muzica.
Si uite asa si in aceasta saptamana am omis discutia despre vremea de afara :D
Si va las cu pozele:


1123

#1 Grabita fiind, am optat pentru un mic dejun rapid! Sucul de mar, morcovi si zmeura mi-a dat suficienta energie pentru dimineta respectiva.
#2 O alta dimineata, un mic dejun mai consistent.
#3  Mi-a fost o pofta de compot de mere si cum nu ma pot pune cu poftele mele, am cedat si m-am apucat de treaba. Citisem cateva retete pe internet cum ca daca adaug putina coaja de lamaie in apa care o pun la fiert va fi compotul mai aromat. Zis si facut. Rezultatul? Delicios. Am mancat 2 boluri nu doar unul.
#4 Arata asa de dragut cafeaua unei prietene incat mi-am permis sa o pozez. Unde? La Olivo Cafe!


sdfg

#5 Stiam ca cei de la Olivo sunt meseriasi cand vine vorba de cafea iar faptul ca localul se afla in centrul Clujului si iti permite sa savurezi o cafea in timp ce admiri freamatul orasului (sau lipsa lui) e foarte dragut. Nu la fel de dragut e sa comanzi ciocolata calda cu o culoare dubasa si sa iti fie servita intr-un pahar transparent pus pe o farfurie alba de cafea si un servetel alb. Contrasta enorm cu localul care e unul prezentabil si cu modul cum i-a fost servita cafeaua prietenei cu care ma oprisem la o poveste. Nici n-am mai pozat ciocolata. Deci daca mergeti la Olivo, poftiti la cafea (si ceaiul e bun) si evitati ciocolata calda. A huge NO!
#6 Outfit of the day


ff

#7 N-aveti idee cat imi plac acesti balerini! Sper sa nu trebuiasca sa imi pun pofta-n cui si sa nu stea in picior asa cum vreau eu. Daca va intereseaza, ii gasiti si pe negru in Stradivarius.
#8 Nuanta mea preferata din colectia de iarna de la Farmec. Cu siguranta o voi folosi si la vara!


5678

#9 La recomandarea voastra, am inceput sa ma uit la Mistresses. Cu dulciuri alaturi, evident. Mai am vreo 2-3 episoade si il termin. O sa mai apara un nou sezon, nu?
#10 Si de la unhealhy food trecem la healthy & yummy dinner. Tare bune au fost legumele respective si cred ca am facut o pasiune pentru varza de bruxelles.
#11 Piesa saptamanii: The Weeknd - Drunk in love (Remix) A fost pe repeat zilnic si nici acum nu m-am saturat de ea! Imi place extrem de mult si originalul dar vocea tipului de la The Weeknd are acel je ne sais quoi :D
#12 Un alt mod de relaxare e sa petrec timp pe Pinterest, o adevarata sursa de inspiratie Daca aveti cont pe pinterest, ma gasiti aici : http://www.pinterest.com/deebsblog/

Cam atat despre saptamana mea. A voastra cum a fost?
Astept comentariile, sugestiile voastre cu mult drag.
Va pup si va urez o duminica relaxanta!