Week in photos 52


Pe la mijlocul saptamanii nu aveam decat o poza si ma gandeam ca o sa aman postarea insa in ultimele zile s-au strans cateva fotografii pe care sa le impartasesc cu voi. :D
Nu am avut o saptamana bogata-n activitati, e drept ca nici vremea nu a tinut cu mine. Ba soare, ba ploaie si mai mult ploaie decat soare. Azi imi luam paltonul, maine jacheta de piele iar paltonul si tot asa. As vrea o primavara cu soare si multe grade in termometru. Oare cer prea mult?


3456a

#1 14 years of friendship and counting :D
#2 Cand am interviuri de luat si ajung acasa doar pentru a infuleca ceva si apoi fuga-fuguta la facultate pana seara, tot ce apuc sa mananc e o gustare rapida: kiwi si mar.
#3 Daca afara e frig si mai si ploua inseamna ca nu a trecut vremea ceaiului. Coconut tea this time.
#4 8 martie.


#5 Daca nu e ceai, e cafea sau  ciocolata calda. Astept vremea smoothie-urilor, ice tea-urilor etc, etc. 
#6 Mic dejun! Un bol de iaurt cu banane, seminte de dovleac, de floarea soarelui, de susan, chia si goji.  Un pahar de suc de piersici, un mar and I'm ready for a great day!



#7#8 Double selfie: Serious vs happy face.



#9 Minciunele! Tare, tare bune! Nici nu mai tin minte ultima data cand am mancat asa dar cu siguranta cu ani in urma!
#10 Provizie de biscuiti Belvita. Decat sa imi cumpar covrigi mai degraba arunc rapid un pachet de biscuiti in geanta si ma simt mai linistita :))  Macar asa ... ocazional.
#11 Empties. 
#12 Daily makeup.


Cam atat despre saptamana mea. Ce imi puteti spune despre a voastra? Cum a fost? :D
Va pup si va urez un inceput de saptamana frumos!