Produse Consumate 2


Buna fetelor!

Am si uitat de acest gen de postare, ambalajele produselor consumate luand calea cosului de gunoi. Zilele acestea insa, am fost surprinsa cum mi se termina destul de multe produse in acelasi timp, lucru care inseamna noi cumparaturi dar si o gaura in buget. :)) Eh, mai bine mizam pe sentimentul de bucurie ca mergem la shopping decat pe cel de dupa shopping :))



#1 Despre deodorantul B.U v-am vorbit aici. E pentru prima data in multi ani cand mi-am facut curaj sa incerc deodorantele spray. Nu mi-au placut niciodata in mod special deoarece am o piele sensibila care se irita usor. Inca sunt adepta deodorantelor crema insa cel de la B.U m-a surprins in mod placut si ma determina sa le mai acord o sansa deodorantelor spray.
#2 Sticluta pe care scrie "Aplicatii locale" este o solutie preparata in farmacie, pe care o folosesc dimineata dupa ce mi-am curatat tenul. Avand un gras si cu tendinta acneica, solutia are rolul de a-mi tine sub control sebumul si astfel impiedica aparitia bacteriilor pe ten. Si cand imi mai apare cate un cos, aplic solutia iar in scurt timp il usuca. Daca va intereseaza ingredientele ei, imi spuneti, caut reteta si va zic exact din ce e compusa.
#3 Gel de dus Nivea Supreme Touch cu ulei de shea si macadamia - un gel de dus ok, nu m-a surprins in nici un fel. Hidratarea e medie, nu pot spune ca imi lasa pielea fina si ca nu mai este nevoie de lotiune hidratanta dupa dus. E un produs pe care nu cred ca il voi mai cumpara deoarece exista si alte tentatii care se cer testate.
#4 VIP Night by Oriflame - Doamne cat iubesc parfumul acesta! Imi place foarte mult si intentionez sa il recumpar. Si persista mult mai bine decat alte parfumuri care au preturi similare.
#5 Lotiunea Micelara Sensibio Bioderma - M-a surprins placut! Obisnuiam sa folosesc varianta pentru ten gras, Sebium, insa am decis sa ii dau o sansa si acesteia si bine am facut. Din cate imi amintesc varianta Sensibio nu contine parfum in timp ce, cea Sebium il are trecut pe lista de ingrediente. Momentan folosesc lotiunea de la Garnier dar daca nu o sa ma impac bine cu ea, voi reveni la Sensibio!
#6 Gel spumant Sebium Bioderma - Gelul meu de curatare preferat! L-am cumparat si recumparat de atatea ori si nu intentionez sa renunt la el. Spune ca regleaza secretia de sebum si intradevar asta face. Citisem pe alte bloguri ca ar usca foarte tare tenul. Mentionez ca eu nu am patit asta! Il folosesc de aproape doi ani, timp in care am observat ca cel putin in sezonul rece nu ma mai confrunt cu un ten gras ci cu unul mixt.
#7 Eyeliner MUA - Tare mult mi-a placut acest eyeliner si ce bine ar fi ca produsele MUA sa fie disponibile si la noi. Cu siguranta l-as fi recumparat. Asa, o sa ma orientez spre altceva. Spre exemplu sunt curioasa cum sunt tusurile carioca.
#8 Sampon Nivea Diamond Gloss - Din pacate, a big no! Nu am un par pretentios, este des si cu tendinta de ingrasare. In mod normal il spal odata la 2-3 zile insa de cand am inceput sa folosesc samponul acesta erau momente in care dupa 1 zi parul arata nespalat si fara volum.  :(



Cam atat despre produsele consumate. Se pare ca in materie de machiaj nu sunt la fel de harnica ca si alte colege de breasla :D
Voi ati incercat vreunul dintre produsele folosite de mine? Si, ce produse ati terminat?

Astept comentariile, sugestiile voastre cu drag.Va pup si va urez o zi frumoasa!