OOTD Let's go for a walk


c1e1b06a-5568-43b9-b180-63da7be26155_zps8c8d750f

30648a12-9e05-4bcd-b474-487a29b8285a_zps7ba7ae3d

Tinuta pe care v-o prezint astazi este una casual, am purtat-o la o plimbare in Parcul Central, intr-o zi nu foarte insorita dar relativ calduroasa. Dat fiind faptul ca am trecut la temperaturi care ne amintesc de vara (luni eram in pulover si geaca, ieri eram in balerini si rochie) outfit-ul prezentat se potriveste pentru zilele mai ploioase.

M-am indragostit de cele doua perechi de tenesi albi pe care mi le-am luat din H&M nu cu mult timp in urma. Mi se pare ca se potrivesc la atatea haine din garderoba mea si intentionez sa imi mai cumpar inca o pereche insa voi opta pentru una cu imprimeu floral sau animal print :D 
Tricoul purtat mi-a atras atentia inca de cand l-am vazut in vitrina unui magazin local din centrul Clujului si fiind marime universala tare m-am bucurat ca imi vine perfect! Chain necklace-ul, cu toate ca imi place tare mult, nu l-am prea purtat. Acum insa am decis ca se potriveste tinutei.


4f0ab107-057c-497b-8beb-d5b66a9c9419_zpsfb2bd6ed


4

Stiu ca mi-ati tot spus sa postez mai des poze cu outfit-ul zilei si incerc sa ma conformez desi preferam sa fiu persoana din spatele aparatului foto. Cred insa ca invat cu fiecare poza facuta si usor, usor scap si de rigiditatea pe care o manifest cand simt ca sunt privita in timp ce mi se fac poze.


f531afc9-2112-4bd0-bc3b-e54c127c7a66_zps0fb8376b

Am purtat:


Jacheta - Stradivarius
Tricou - Magazin local
Lant - H&M
Tenesi - H&M
Skinny jeans - Denim&CO
Geanta - New Look


Cu ocazia aceasta va multumesc ca imi sugerati sa public mai des genul acesta de postari. Sa stiti ca iau in considerare sfaturile si ideile voastre chiar daca, din cauza unui timp liber limitat, nu reusesc sa le pun in practica imediat ce le-am citit.  Sa treaca si perioada disertatiei si apoi voi putea dedica mai mult timp blogului. :) 

PS: Saptamana aceasta nu apare postarea week in photos dar saptamana viitoare facem sa fie bine. :D Sper insa ma revansez cu acest OOTD! Ultimele zile mi-au fost extrem de incarcate si de cum a venit weekend-ul m-am bucurat de fiecare clipa libera. Ieri am tras o fuga pana la Oradea. Suuuuperb oras! Musai sa revin! :D  

Va pup si astept comentariile, sfaturile, opiniile voastre cu mult drag! 

S-aveti o duminica insorita si calduroasa!