6 mai 2014

Review + Concurs Eucerin Volume Filler (Castigatoare anuntate)

Buna fetelor!

 Astazi va prezint un review al produselor Eucerin din gama Volume Filler.

In cazul in care nu cunoasteti aceasta gama, puteti citi articolul meu de aici, articol in care am prezentat-o pe larg. Voi profita totusi de faptul ca postarea in cauza se doreste a fi un review, astfel ca o voi prezenta din nou, succint insa.





Eucerin a lansat recent o noua gama care promite sa combata efectele imbatranirii si vine in ajutorul femeilor prin 3 creme anti-age:

  1. crema de zi destinată tenului uscat
  2. crema de noapte indicată tuturor tipurilor de ten
  3. crema pentru zona ochilor.

Crema de zi şi crema de ochi au FPS 15 + UVA cu rol de protecţie împotriva radiaţiei UV. Toate cele 3 produse promit reducerea ridurilor şi restabilirea fermităţii pielii şi redefinirea conturului facial.


Va marturisesc ca mi-a atras atentia in mod special crema pentru zona ochilor si de indata ce am primit coletul, a fost prima pe care am testat-o.
Asta dupa ce am ramas placut impresionata de maniera de prezentare a setului de produse. A venit intr-o "gentuta" cartonata a carei design iti furniza o prima impresie cu privire la gama Volume Filler. Cum am deschis "gentuta" am gasit o borseta in care se aflau cele 3 creme. 




Momentan nu consider ca am nevoie de o formula anti imbatranire insa, curioasa din fire, am testat si cele doua creme, cea de zi si  dea de noapte iar mama, va continua sa le foloseasca caci ei i se potrivesc. :)


Sa le luam pe rand:


Avand tenul gras, crema de zi am testat-o strict din punct de vedere al mirosului, consistentei si, implicit, cat de repede intra in piele.Deschizand sticluta in care se regaseste, mi-a dat impresia unei creme cu textura onctuoasa insa se transforma la contactul cu pielea. Devine foarte fina si intra rapid in piele. Probabil persoanele care au tenul uscat simt senzatia de finete si hidratare mai bine. As adauga faptul ca o vad si ca o buna baza de machiaj.




Crema de noapte are o textura apropiata celei de zi, poate putin mai lejera. Asemenea celei de zi, intra rapid in piele si lasa pielea catifelata. 
Trebuie sa va mai spun ca, in general, eu am o problema cu  parfumul/mirosul produselor (dermato)cosmetice, deseori plangandu-ma ca este prea intens. In cazul cremelor din aceasta gama, pot spune ca au un miros delicat, discret, foarte placut.




In cazul cremei de ochi nu am sesizat sa aiba vreun miros. Precum consoartele ei, intra rapid in piele si m-a convins de puterea de hidratare. Si asa ma tot plang ca am pielea din zona ochilor destul de aspra. Aceasta crema are toate sansele sa devina aliata mea!



Asadar, pot spune ca, in prezent, cele trei produse m-au convins din punct de vedere al puterii de hidratare. Dupa cum am mentionat anterior, cremele vor fi in continuare folosite de mama mea care are intotdeauna un cuvant de spus in materie de produse anti-age asa ca voi reveni cu impresia ei.


Si acum surpriza !


Am pentru ca voi,  dragile mele cititoare, 3 seturi de produse Eucerin Volume Filler  (setul contine crema de zi, crema de noapte si crema de ochi)  


Tot ce trebuie sa faceti este sa:


1. Dati like paginii de facebook a blogului meu AICI
2. Share public acestei postari
3. Sa raspundeti la intrebarea: 
De ce  iti doresti produsele din gama Eucerin Volume Filler?


Atentie!!! Astept raspunsuri bine argumentate. Raspunsurile scurte, limitate la cateva cuvinte, exemplu "Pentru ca imi plac. (punct)" nu vor starni interesul. 

Comentariul trebuie sa includa cele 3 cerinte obligatorii!


Perioada de desfasurare a concursului este 6 - 19 mai.

Astept cu mult drag si cu mare curiozitate inscrierile voastre. Va urez mult bafta!


_________________________________________________________________________________

UPDATE: 26 MAI 2014

In urma validarii si de catre sponsori, cele 3 castigatoare sunt:

  1. Roxana Mirela
  2. Adriana Barnovski 
  3. Gavriloi Adina



Felicitari dragi cititoare!  

Va rog sa va verificati e-mailul.


Cele care nu ati castigat, nu fiti suparate! Vor mai fi ocazii, una dintre ele in cursul acestei saptamani cand dau startul concursului cu produse The One by Oriflame. 



Niciun comentariu:

09 10