REVIEW: Lotiune Micelara Garnier - ten gras

Buna fetelor,

Desi blogosfera romaneasca a dedicat multe articole lotiunii micelare de la Garnier, in postarea week in photos in care v-am mentionat ca mi-am cumparat-o, m-ati rugat sa scriu un review astfel ca am luat la cunostinta cerintele voastre si iata si review-ul cerut!
Review-ul meu este scris din perspectiva unei persoane cu tenul gras (primvara-vara) si mixt in sezonul rece.
Sper sa va ajute sa va hotarati in cazul in care oscilati daca sa o achizitionati sau nu.



Folosesc lotiunea micelara de la Bioderma de aproape doi ani si am incercat ambele variante si Sensibio si Sebium. Ambele imi plac la fel de mult si cum prindeam o oferta, cum le cumparam. Asa, ca sa le am acolo!
Cand am aflat despre aparitia lotiunii micelare de la Garnier, reactia mea a fost una moderata. Nu m-a entuziasmat, consideram ca cei de la Garnier sunt alt brand care incearca sa cucereasca piata cu a lor lotiune micelara.

Din curiozitate am hotarat sa ii caut ingredientele si sa le verific si am constatat ca verdictul pentru toate este good/best. Si totusi, nu eram convinsa. Am spus ca tenului meu gras si sensibil si usor problematic, nu are cum sa ii priasca lotiunea. Pana cand, citind review-uri pozitive peste review-uri pozitive, catologari de genul "Lotiunea de la Garnier e noua Bioderma pentru mine" am zis:  fie ce o fi, o incerc.
Eu sunt genul de persoana care, cand vine vorba de ingrijirea tenului, sunt foarte suspicioasa. Si daca gasesc un produs care imi este bun, nu renunt usor la el. O atare atidudine e nascuta ca urmare a anului in care m-am luptat cu o acnee severa si constienta fiind ca tenul meu este mai special decat al unora dintre voi, marturisesc ca mi-a fost putin teama sa o testez.


(atat am consumat intr-o luna )

Am prins o oferta si am luat lotiunea micelara de la Garnier la 400 ml la doar 18-19 RON. Initial mi s-a parut o cantitate foarte mare pentru un pret asa mic, avand ca si grad de comparatie doar Bioderma care la 500 ml costa intre 55-60 RON.


Ca sa scurtez discutia, caci am scris deja multicel si nu doresc sa va plictisesc o sa mentionez succint aspecte pozitive si o sa caut sa identific si aspectele negative.


Aspecte pozitive

  • Indeparteaza usor machiajul si nu lasa reziduri.
  • O folosesc si pentru indepartarea machiajului din zona ochilor si a buzelor si nu usuca si nu ustura!
  • Nu are miros.
  • Lasa tenul fin.
  • Este potrivita si tenului gras (citisem ca este dedicata tuturor tipurilor de ten insa vorba aceea "nu crezi pana nu vezi - in cazul meu testezi.-)
  • Pret foarte bun.


Aspecte negative

  • Sistemul de dozare. Circumferinta este putin mai mare si scapa mai mult produs.



Nu stiu cum aveti voi integrata in rutina folosirea lotiunii micelare insa, eu dupa utilizarea ei, ma spal pe fata. Nu lasa o pelicula uleioasa dar simt nevoia sa fac aceste lucru. La fel faceam si cu Bioderma. Iar ulterior, pentru ca am tenul gras, folosesc gelul spumant Sebium de la Bioderma.



Daca nu ati cumparat deja lotiunea de la Garnier, va sugerez sa o incercati. Raportul calitate-pret este excelent!
Acestea fiind spuse, ma alatur blogger-itelor care se declara multumite de lotiunea micelara de la Garnier!


Voi ati incercat lotiunea de la Garnier?
Daca da, ce parere aveti despre ea?
Daca nu, ce va opreste sa o cumparati?


Astept cu drag comentariile voastre,
Va pup!