Week in photos 60

Hello girls! :D
S-a dus si vacanta de 1 mai si acum fiecare, in functie de ocupatie, asteapta vacanta de vara sau concediul.
Eu astept doar vara! :)) Mi-e dor sa ma plang ca e prea cald afara, mi-e dor sa port pantaloni scurti, rochii, fuste si sa mananc inghetata fara sa racesc, if possible. Mi-e dor si de serile petrecute pe terase, de noptile luuungi pierdute aiurea! Tinerete, oh tinerete! :))  


Dar ca sa nu o mai lungesc atat, mai bine va arat pozele si va prezint cum a decurs saptamana de la care tocmai ne-am luat ramas bun!



2

#1 Luni am fost sunata de curier ca are un pachet de la Oriflame pentru mine. Initial m-a dus cu gandul la campania Blogalinitiave, ulterior am realizat ca nu are nici o legatura cu ea. Oricum, produsele au venit intr-o cutie asa draguta si de cum le-am primit, m-am apucat sa le testez. Mai multe, curand pe blog.
#2 Sa gasesti acesti frumosi pantofi de la P&B la doar 10 RON chiar e o afacere. Cateodata-s norocoasa. I-am si incaltat de cum i-am cumparat :)) Mi-au placut prea mult.


3

#3 Am mai vazut poze cu inghetata asta ba pe Insta, ba pe Facebook si mi-am luat cu cola si cu portocale. Yumm! Chimicale dar yumm!
#4 NOTD cu oja din colectia The ONE by Oriflame.


4

#5 Homemade pizza! Yumm!
#6 Piept de pui cu legume si susan!
#7 Cateodata mi se face suuuper pofta de grapefruit, doar rosu, si mananc, si mananc. Si apoi ma plang ca ma ustura buzele. That's so me!
#8 Corso e o inghetata ieftina (stiu ca am cautat anul trecut varianta cu bubblegum care e tare buna) insa am gasit sortiment cu pepene si eu iubesc pepenele! Asa ca direct in cos cu ea! Si odata cu ea a venit si durerea in gat :(  Daaaar dupa ce imi trece, planuiesc sa incerc si varianta cu fructul pasiunii.



1

#9 Vreme acceptabila asa ca ...
#10 E vremea pentru putina alergare. E tare funny ca pare ca am burtica si am aratat poza asta cuiva si m-a intrebat: Te-ai ingrasat in sfarsit? :)) Nope, tot abdomen plat am, din fericire pentru mine :))



5

#11 La inceputul saptamanii trecute a venit si coletul cu produsele Eucerin asa ca sa testam (mai mult mama decat mine) noua gama Eucerin Volume Filler. Impresii curand pe blog.
#12 La cate produse Nivea apar in poza, pana si eu as spune ca sunt fana Nivea. :)) E doar o coincidenta, insa :))
#13 Cheat day! La 3 dimineata nu dormeam si imi trebuia cartofi prajiti cu o salata de sezon. Oscilam daca sa imi fac, sa nu imi fac. Am spus pas si mi-am gatit ceva mai usor. A doua zi, aceiasi magarie. Doar ca era ora 21 si am zis hai ca imi fac ca de pofta oricum nu scap.
#14 Sambata m-am intalnit cu Bianca de la Writing again si am mers sa ne delectam cu ceva dulce la un local drag mie si extrem de des mentionat pe blog, Bistor Viena. Mi-am luat o negresa si bineinteles, Almdudler.


6

#15 Si poza cu Bianca si parul nostru in toate directiile. :)) Gotta love that wind in my hair! Not!
#16 S-a mai potolit vantul si am putut iesi la o plimbare. Si cum atunci cand vad papadii, margarete imi aduc aminte de copilarie, hop-top si poza!


7


#17 Plimbarea s-a lasat si cu niste poze pentru o postare OOTD.
#18 De-as fi mai fotogenica v-as sacai mai mult cu poze de-ale mele. Asa, prefer sa fiu omul din spatele aparatului! :)) 

Cam asa s-a desfasurat saptamana mea. 
Ce imi puteti spune despre a voastra?
Ce ati facut de 1 mai? :D
 Precis ati sarbatorit mai bine decat mine. Eu am fost nevoita sa stau in pat cu ceaiul langa mine. 

Va pup si va urez o saptamana frumoasa!
& nu uitati
your comments make me happy.