Week in photos 62

E varaaaaaaaaaaa!


Desi a venit brusc, sper sa nu decida sa se joace cu noi, ba sa plece, ba sa revina si tot asa. Sa se stabileasca aici ca noi o iubim! Imi era dor de purtat haine subtiri, de seri petrecute in oras, de momentele cand ajungi acasa cand rasare soarele. Ma uitam astazi la video-ul asta si ma gandeam cati dintre noi, cei ce avem 20+, ne plangem ca suntem batrani? Eu refuz sa ridic mana. Ma consider tanara si cu mai mult chef de viata decat la 18 ani! Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa profitam de micii bucurii din viata, de iesit cu prietenii, de mici excursii, de plimbari lungi in seri tarzii de vara. 


Am fost intrebata recent cum reusesc sa scriu la disertatie, sa imi fac proiectele la timp, sa fiu activa pe blog, sa lucrez (doar 4 ore ce-i drept) si sa mai am timp sa si ies in oras cu prietenii? Sa spunem ca incerc sa imi gestionez cat pot de bine activitatile zilnice astfel incat sa reusesc sa ma bucur de compania celor dragi, de un film la cinema sau de o seara in oras. Si parca le apreciez mai mult ca niciodata!
Voi cum stati cu gestionarea timpului si a activitatilor de zi cu zi?

 Si ca sa nu o mai lungesc, va las cu pozele:


bd987822-51ec-472d-8658-6e227227fa51_zps3783037f

#1 La inceputul saptamanii imi trebuia "ceva dulce" si cu mandrie spun ca am reusit sa ies din magazin doar cu ce vedeti in imagine: capsuni, mango, banane si nuca de cocos.  Imi trebuia Reese's - ciocolata cu unt de arahide. Mi-a spus o colega ca se gaseste in Auchan, eu vazusem si-n Kaufland dar i-am intors spatele. Am ramas la fructele mele. 

A urmat o pauza de doua zile in care nu fotografiasem nimic si imi spuneam ca nu voi avea cum sa postez saptamana in imagini insa incepand de joi am facut suficiente poze care merita aratate.

0f1513b9-8f2b-4158-9abe-5bc282fabbfd_zps121b2263

#2 Yummy tagliatelle cu ciuperci, pui si smantana dulce la Wok'n Roll - localul meu preferat in materie de paste. 

Fotografie4110

#3 Relax: H&M Summer Catalogue & pineapple

123

#4 Friday night out. Dintotdeauna mi-a placut combinatia rosu-negru-leopard print astfel ca asta am decis sa port la o zi de nastere. Si dupa putina socializare in Klausen Burger (dragut local, se vede frumos orasul data fiind pozitionarea lui intr-o zona centrala. Ttly recommend it!) am petrecut intr-un club. Pana dimineata!


2
#5 La sfarsitul saptamanii au inceput si zilele orasului Cluj si grabita fiind, am facut o poza din mers si m-am multumit cu atat. De acum si pana in iulie tot intr-o sarbatoare o vom tine. Urmeaza Festivalul Berii, TIFF, Festivalul Inghetatei  etc :D
#6 Sambata am ajuns si la Starbucks. Mi-a ramas de gustat Mocha Coconut Frappucino asa ca zis si facut. Dintre acesta si Cookie Crumble, al doilea e mai bun :D 

1

#7 Si-am facut-o si pe asta. Poza-n lift. Departe de asta, gasesc amuzant faptul ca acum indraznesc sa ma pozez si cu cateva luni inainte aveam mare teama de lifturi si preferam sa urc pe scari decat sa merg singura in lift. Urcam si 6 si 8 etaje, asa teama imi era. 
#8 LOTD 

3

#9 Bombonele aromate puse intr-un borcanel extrem de dragut si cu un mesaj si mai dragut: "Concentrat de fericire." Cei de la Bon Bon sunt destul de cunoscuti in Cluj pentru raiul lor dulce aka magazinul pozitionat in P-ta Muzeului.
#10 Sunday evening treat! Yummy pizza si un si mai yummy sos. L-as fi mancat cu lingurita pe tot!


Cam atat despre saptamana de la care tocmai ne-am luat ramas bun. A fost una placuta, am colectat momente frumoase demne de pus in casuta cu amintiri. Acum e timpul sa ne aventuram intr-o noua saptamana care, sper eu, sa ne aduca numai zambete!

Astept sa imi spuneti cum a fost saptamana voastra! Va pup!
O zi frumoasa s-aveti!