30 iulie 2014

August Wishlist

Cum imediat spunem ramas-bun lunii iulie m-am gandit sa va arat ce mi-am notat pe lista cu dorinte, mai ales ca nu am mai scris o asemenea postare de ceva vreme.
Mi-am petrecut ultimele zile uitandu-ma pe Sheinside si cu greu m-am hotarat asupra unei rochii rosii si  a unei perecie de pantaloni scurti cu imprimeu floral care abia astept sa ajunga.
'Rasfoind' site-ul am vazut o serie de tentatii pe care doresc sa le impartasesc cu voi. Sheinside actualizeaza in fiecare zi stocul astfel ca e cam imposibil sa nu gasesti lucruri pe gustul tau.


Imprimeul rochiei si materialul rochiei, chiffon, o fac perfecta pentru vara! Acelasi lucru pot spune despre pantalonii scurti. Cine nu iubeste chiffon-ul vara? Un material atat de placut si fluid. :D
Imi doresc tare mult si
sandalele care nu doar ca arata super classy dar au si un toc mediu de 8,5, ideal pentru mine care sunt inalta.

Dress || Shorts || Shoes

5a





Am tot vazut imagini cu rochia aceasta prin blogosfera romaneasca si internationala. Si pe buna dreptate! Arata superb!

2a


Sunt tare pretentioasa cand vine vorba de ochelari de soare. Imi gasesc greu o pereche care sa imi placa intru totul. La acestia m-am uitat minute in sir. 
Iar bratara mi se pare super draguta. Am dezvoltat in ultima perioada o mica pasiune pentru lanturi/bratari/cercei cu inimioare.


4a


Stiti ce e bizar? Ca am spus ca nu sunt neaparat fana cropped-top-urilor daaaar in combinatie cu o fusta cu talie inalta precum cea din imagine l-as purta fara sa ma gandesc 1 secunda.
Si da, chiffon again. Se putea altfel?
Iar fusta, fusta mi se pare absolut superba. O vreau!


 Top || Skirt



3a



In mod cert este vara in care as purta ceea ce in mod normal as fi refuzat sa port. Vorbim de kimono-uri (apropo, acesta l-am vazut azi pe site si e suuuuperb) de topuri scurte, fuste midi si de salopete (desi jumpsuit suna mai bine :D)
M-a atras o salopeta scurta cu imprimeu floral si o salopeta rosie la care ma tot uit si analizez dimensiunile in speranta ca mi se potriveste. Nu-i asa ca e superba? Unde mai pui ca rosu e culoarea de care sunt constienta ca imi vine bine.


7a



Asadar recunosc, m-am lasat cucerita de culori pastel,  dantela si imprimeuri florale.
Voi ce-ati vazut dragut pe Sheinside? 
Inca mai sunt reduceri  atat in magazinele fizice cat si in cele virtuale. Ati profitat de ele?

Astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu mult drag.
Va pup si va urez o zi placuta!

Niciun comentariu:

09 10