26 iulie 2014

Summer Lovin' Tag

Astazi dam "skip" postarii Week in photos si va propun sa cititi si sa preluati, daca doriti, un tag simpatic. Desi probabil stiti ca nu sunt fana tag-urilor, pe acesta l-am gasit interesant si abia am asteptat sa raspund la intrebari. :D

Ca sa nu o tot lungesc, va invit sa cititi intrebarile si raspunsurile mele:


1.Un ruj de vara pe care il iubesti?
Mintea mi-a zburat direct la rujul MUA in nuanta Juicy (re)descoperit recent. 
O nuanta corai care se potriveste perfect acestei perioade a anului.


2.O oja de vara pe care o iubesti?
Greu, tare greu. Nu se poate face un top 3? Nu? 
Raman atunci la Bright Orange de la Max Factor.



3.Un costum de baie pe care il iubesti vara asta?
Si vara asta raman la costumele in doua piese iar fucsia e nuanta pe care o iubesc si care imi imaginez ca ar arata bine pe un corp bronzat si ar intensifica culoarea bronzului.


4.Frappucino preferat de la Starbucks?
Vai! Asta da intrebare dificila. Sunt intre Mocha Cookie Crumble si Mocha Coconut
dar cred ca o sa aleg Cookie Crumble pentru ca atunci cand mi-am luat prima data si am fost intrebata cum e, n-am avut cuvinte sa-l descriu si l-am baut rapid :)) 
Unde mai pui ca mi-am luat direct Venti. Am simtit eu ca merita.



5.Autobronzantul preferat?
 Alverde. Nu cu multe zile in urma consideram autobronzantul de la Balea la fel de bun precum Alverde insa, folosindu-le in paralel am observat ca Alverde intensifica mai bine bronzul fiind necesare doar 3-4 aplicari pentru a obtine o nuanta naturala, discreta de bronz. Ambele sunt produse foarte bune insa este mai rapid sa obtii un bronz frumos cu Alverde.


6.Cantecul preferat in aceasta vara?
E preferatul meu inca de vara trecuta. 
Si probabil o sa imi fie drag si de acum incolo.




7.Accesoriul de vara preferat?
Vara asta? Umbrela? Hai ca glumesc dar la ce vreme am avut din iunie incoace, umbrela nu imi lipseste din geanta.  :(
Totusi, as spune bratarile colorate care ma binedispun de fiecare data cand le port.


8.Parfumul/aroma preferata de vara?
VIP Night indiferent de sezon. Pur si simplu iubesc parfumul asta. :)



9. O carte de vara pe care o iubesti?
Mai degraba e o lectura usoara pe care am citit-o si pe care as reciti-o la piscina/plaja: Revenge wears Prada. The Devil Returns - Lauren Weisberger. Si astept filmul. :))



10. Ce-ti doresti cel mai mult sa faci vara asta?
Planuri majore nu am. Mi-am dorit sa merg la Electric Castle Festival si am fost. Acum mi-as mai dori sa merg la Summer Well. Da, tot festival si asta. I'm a festival junkie what can I say? In rest, imi doresc sa ma bucur de fiecare zi de vara. Sa ma plimb pe strazile pustii ale Clujului in noptile racoroase, sa ma bucur de cea mai buna limonada alaturi de cea mai buna companie si sa ma relaxez cu o plimbare sau carte buna in Parcul Central. Fericirea chiar sta in lucrurile marunte. :)


Daca gasiti acest tag interesant, puteti linistite sa il preluati, cum am facut-o si eu de altfel. L-am vazut pe blogul  Deenei si pe cel al Aurorei si tare mult mi-a placut.

Niciun comentariu:

09 10