Week in photos 65

E iulie, e soare, cald, fix vremea pe care o asteptam! :)
Aproape mi-am spus la revedere de la o alta saptamana tare incarcata desi sunt constienta ca vor urma si altele!
Am reusit (din nou!) sa fac multe poze cu mancare dar sa stiti ca am realizat ca au si ele rostul lor :)) Adeseori ma gasesc prinsa in discutii despre localuri dragute in Cluj si cand dau sfaturi despre ele aduc ca dovezi pozele. Si apoi astept feedback-ul! :D 

Dar gata cu povestile, mai bine va arat pozele:


13

#1 Am spus eu bine ca e vara mojito! Redd's cu Mojito, Lipton cu Mojito, plin de standuri mobile ce servesc Mojito. Nu m-am putut abtine si mi-am luat din nou Mojito .. fara alcool insa.
#2 Iar Parcul Central a devenit locul preferat de plimbare. Daca nu zilnic, cel putin o data la doua zile ies la o plimbare in parc. Ca e dupa-masa, ca e seara, dupa o zi incarcata mi se pare cea mai buna optiune de relaxare.


14

#3 Cel mai gustos snack in aceasta perioada: Baby carrots & apple!
#4 Cel mai proaspat, pufos si gustos chec infulecat de-a dreptul in ultima perioada :)) Bun, bun!
#5 Imi era pofta de orez cu piept de pui si sos chinezesc asa ca intr-una din zile m-am apucat de gatit si am taiat pofta din wishlist.
#6 Obisnuiesc sa consum portocale toamna-iarna dar mi s-a facut pofta si mi-am cumparat cateva neavand prea multe sperante ca vor fi dulci. Am avut insa noroc. Au fost bune.


12

#7 Limonda cu zmeura - yumm!
#8 Mi-a fost pofta de papanasi de ceva vreme buna si auzisem ca la Bulgakov sunt buni asa ca asteptam nerabdatoare sa-i gust. Oh well, n-au fost deloc asa cum mi-am imaginat. As indrazni sa spun ca erau uscati si ca am avut noroc cu sosul care a fost bun. Asa ca sunt in cautarea unui alt local care chiar serveste papanasi buni.


72eee201-4ccb-4ca1-9d74-1c9dac9026c5_zpsd9b00bfc

#9 Mi s-a parut atat de dragut modul de prezentare al limonadei. De la paharul combinatie intre halba si borcan pana la fructul physalis. Si a fost suficient de racoritoare. Nu foarte rece, suficient de dulce si  menta in cantitate perfecta.


05652c05-9653-4624-9ad6-d200a053b2c6_zps3a575fe9

#10 Nu-i asa ca e super dragut decorul? Daca va intrebati unde e, va spun ca e la Camino, un restaurant din Cluj despre care v-am mai vorbit. E o atmosfera tare placuta acolo incat iti e mai mare dragul sa iei pranzul, cina sau de ce nu, chiar micul dejun. Iar staff-ul, intotdeauna super amabil.


683c9a1c-cc23-46ef-9af6-6709b12bda09_zpsb8d7fa14

#11 Supa rece ruseasca Akroska.
Unul dintre motivele pentru care imi place sa merg la Camino este aceasta supa raw racoritoare perfecta pentru zilele de vara. Ce-i drept, nu o gasesti toata vara, si poate la acest capitol ar trebui sa lucreze cei de la Camino, dar si cand o vezi in meniu n-ai cum sa o ocolesti.
Reteta e putin diferita fata de ce am gasit pe internet. Contine: iaurt, marar, ceapa verde, ridichi,  castravete si cu siguranta si alte ingrediente pe care nu le-am identificat. 

68e194e2-c94d-45dc-91e7-7ff85b31a4d5_zps33f479a0

#12 Multi dintre clujeni stiu ca la Camino pastele sunt bune pentru ca sunt paste facute-n casa. Eu am optat intotdeauna pentru bolognese dar de data asta am zis sa incerc pe cele cu pui si brocolli. Sunt gustoase dar, pe viitor, raman la bolognesele mele care sunt divine!


15

#13 Aperol Spritz in a friday evening
#14 Ciocolata, ciocolata everywhere. Blat, crema, glazura. Yumm!


f0b44e97-922b-458e-8a1e-bc04a939e1ff_zps1443db81

#15 In copilarie Sailor Moon erau desenele mele preferate iar Sailor Jupiter era favorita mea! Cand am auzit ca au aparut noi episoade m-am si pus pe cautat si vizionat. Si acum, dupa atatia ani, mi-a parut rau ca episoadele nu dureaza mai multe minute. 

Cam atat despre saptamana mea in imagini. Astept sa imi spuneti cum a fost a voastra. Va pup si va urez o duminica frumoasa!