OOTD: No, Summer it's not over!

Draga vara, 


Iti multumesc pentru zilele in care razele soarelui imi luminau camera si imi aminteau ca incepe o noua zi, o noua zi care poate fi memorabila! 

Desi n-ai fost la fel de darnica in temperaturi ridicate ca anul trecut si ne-ai surprins o singura data cu vreme caniculara, eu am incercat sa profit de putinul oferit. Mi-ai adus o scurta iesire in Oradea, mi-ai adus Electric Castle dar cel mai important lucru care mi l-ai adus e inchegarea unei prietenii care, simt eu, ma face sa cresc sufleteste. Intotdeauna am cautat sa am alaturi oameni buni, oameni inteligenti, oameni care transforma o farama de bucurie intr-un munte de fericire iar tu, draga vara, mi-ai adus asta. Si, crede-ma, este de nepretuit! N-ai fost nici la fel de memorabila ca vara trecuta dintr-un anumit punct de vedere dar ai adus cu tine mai multa intelepciune si pentru asta iti multumesc.

Sa fiu sincera, cu bune, cu mai putin bune, n-as vrea sa iti spun inca "Ramai cu bine!"

4


Cand m-am trezit azi dimineata, am exclamat: Ce zi rece de toamna! Ploua si totul este gri. Diminetile si serile sunt mai reci si pe zi ce trece observ cum ziua devina tot mai scurta ...
Ar trebui sa fiu fericita ca urmeaza anotimpul meu preferat, toamna, si curand ziua mea de nastere, dar cum incerc sa traiesc in prezent si sa il maximizez cat pot de mult, n-as refuza inca cateva zile calde si placute de vara.

DSC01146

Ca locatie pentru fotografii am ales din nou parcarea Iulius Mall, de aceasta data intr-o zi cand vremea era confuza. Ba ploua, ba soare. Si rece! Strangeam pumnul si incercam sa schitez un zambet. Unde mai pui ca intre timp reincepuse ploaia.
Referitor la zona, se inalta cladiri si business center-uri in tot Clujul, lucru care ma face sa afirm ca este un oras in continua dezvoltare. Mi-l amintesc acum 5 ani cand mi-am inceput viata de studenta. Era la fel de frumos, nu ma intelegeti gresit, insa nu cred ca as fi anticipat ca peste 5 ani va ajunge unde este in prezent. Este un oras care promite.


DSC01166

DSC01173

DSC01190

DSC0117415

Mi-am dorit de ceva timp o pereche de pantaloni scurti cu imprimeu floral, lungime potrivita si un model pe care sa il port purta cu sandale, pantofi cu toc, balerini, tenesi etc. Intr-un cuvant: versatil.
Si i-am gasit. Cu singura mentiune ca materialul se sifoneaza usor si formeaza cute mai putin estetice.


DSC01170


DSC011731111


Pantaloni scurti/ Shorts: AICI/HERE (Sale)

Sacou/Blazer: Pull and Bear

Bluza/Blouse: A fost a mamei, are ceva vechime dar se pastreza tare bine / Mum's
Balerini/Shoes: Local Store
Geanta/Bag: New Look
Ochelari de soare/Sunglasses: Firmoo


DSC01191


Photo credit NYCZebra



Si acum ca ati reusit sa parcurgeti toata postarea, am doua intrebari pentru voi:

1.Va place acest tip de fusta-pantalon si in ce alta modalitate l-ati purta?
2.Cu ce amintire ati ramas din vara aceasta?

PS: Mi-am facut cont pe Lookbook.nu :D

You can hype my look here:




Astept cu multa curiozitate comentariile, opiniile, sugestiile voastre.
Va pup