Week in Photos 69

Hello gagici!


Iar am ramas in urma cu postarile si cu cititul blogurilor preferate. Trecand printr-o perioada mai aglomerata imi este mai dificil sa fiu la curent cu tot ce se intampla si sa public postari mai des dar nu va puteam lasa fara postarea voastra preferata.
Asa ca, m-am trezit putin mai devreme decat obisnuiesc sa ma trezesc intr-o zi de weekend (a se intelege ca obisnuiesc sa dorm pana pe la ora 13) si m-am apucat de scris.
Saptamana asta a fost tragico-comica. Era atat de amuzant cum in timpul zilei, cand oamenii merg la munca sau au diverse treburi prin oras, era o caldura toropitoare si cand, in sfarsit, vor sa se relaxeze dupa o zi plina, ploua cu galeta. In fiecare zi aceiasi distractie. Ziua peste 30 grade, seara ploaie-furtuna.

Nu am facut prea multe poze saptamana asta dar am cateva povesti legate de ele, povesti care sper sa va faca  si pe voi sa zambiti. :)


1


#1 Am primit essence nail art glow in the night topcoat de la o prietena buna si abia astept sa imi fac astazi manichiura. Sunt curioasa cat de fosforescente o sa fie unghiile mele. :))
#2 Profi Hair Shop s-a deschis si in Iulius Mall Cluj-Napoca. Rafturi pline cu produse Bed Head, joico, Morrocanoil etc.


2


#3 Aflasem eu ca de ceva vreme au readus la Starbucks Mango PassionFruit Smoothie care e bautura mea preferata pe timp de vara dar abia saptamana aceasta i-am vizitat asa ca mi-am comandat-o. Ma asez frumos la coada sa imi astept prepararea bauturii si vad ca mi se aduce Iced Caramel Macchiato. 
Pentru ca si aceasta imi place, i-am spus barristei ca e ok si asa si ca voi plati diferenta, nu e nici o problema. Ea si-a cerut scuze si a spus sa astept ca imi va prepara bautura pe care am cerut-o initial. Dupa 2 minute Mango Passion Fruit Smoothie era gata, imi iau bautura, ii multumesc si dau sa plec. 
Ma striga pe nume si imi spune: Ia si Iced Caramel Macchiato, poate o sa iti placa! Si imi zambeste. Si uite asa, mi-a inseninat ziua care si asa nu incepuse prea bine.
#4 New in. Am impresia ca de cand imi cumpar varianta travel size a gelului spumant de la Bioderma, il folosesc mai responsabil. Imi ajunge undeva la 2 luni in conditiile in care varianta la 500 ml o foloseam 6 luni.

32137a7b-261e-4fc3-ae2b-7b24c07567a4_zps1724545e


#5 Ma suna mama sa imi spuna ca a facut foietaj cu branza. Reactia mea: "Ce dragut. Pacat ca nu sunt acasa ca altfel stii ca le devoram in secunda 2." Mama: "Pai pentru tine le-am facut. Ti le trimit alaturi de coletul care ti-a ajuns zilele trecute." Cum sa nu o iubesti? 

bb96c0db-cfda-49db-a78a-110ac9d19ea4_zps4da9bb45

#6 Nu stiu de care sa ma apuc prima data. Am citit cateva pagini din Delirium si imi place tare mult, am vazut filmul de The Fault in our Stars asa ca am asteptari mari de la carte. Iar the Cather in the Rye e clasica. Un lucru e cert: nu sunt genul de persoana care incepe o carte, nu o termina si incepe o alta carte si tot asa.



f5b9f876-b15e-4397-bb05-da4666e62015_zpsf8945007


#7 Comanda Sheinside pe care o sa v-o arat curand pe blog. Ce fericita am fost cand am vazut ca am nimerit masurile potrivite la ambele produse iar rochia rosie e cea mai frumoasa rochie rosie pe care am vazut-o. Un rosu intens, material placut, model super cute.


3


#8 Am nevoie de un pat dublu cu sau fara perne. Sau mai simplu. O sa fiu modesta si o sa cer doar o saltea pe care sa o pun pe podea si sa adorm/ trezesc cu aceasta priveliste. Rog seriozitate. Gluma-i gluma dar terasa asta e atat de draguta incat m-as muta acolo!
#9 Si pentru ca e cunoscuta pentru variatele tipuri de bere din meniu, am lasat de data asta vinul deoparte (desi se potrivea cu atmosfera) si am mers pe -clasica- bere. Dar nu orice bere ci bere cu grenadine. Or fi ele chimicale dar chimicale bune la gust d-le!


4


#10 OOTD. Am scos pantalonii scurti de la Sheinside la plimbare.
#11 Si ultima placere de la Milka: Pralinele umplute cu crema si jeleu de visine. O minunatie!

Aceasta a fost Saptamana mea in imagini. Cu poze, cu povesti, cu amintiri.
Voi ce ati facut in saptamana de care ne vom desparti in curand?

Astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu mult drag.
Va pup!