Week in Photos 71

Hello girls!

Ce faceti voi? Uite ca e deja luni seara si eu abia acum reusesc sa public postarea.
Vroiam sa fac asta pe la amiaza insa conexiunea la internet nu a vrut sa coopereze cu mine asa ca m-am gandit sa dorm "putin." Putinul acela s-a transformat in aproape 3 ore. S-a resimtit ca nu am avut un weekend prea odihnitor. Macar a fost dragut.

Oficial e ultima saptamana de vara si privind retrospectiv tind sa cred ca e vara care a trecut cel mai repede si vara in care n-am simtit ca am facut prea multe. Asa se intampla cand treptat, treptat intri in lumea adultilor ...

Lasand vorbaria, va invit sa vedeti cum a fost saptamana mea si astept sa imi spuneti voi ce ati facut interesant? 



2


#1 In diminetile in care timpul imi permite imi place sa imi incep ziua cu o lectura. Si daca se poate sa am alaturi si fructe, de ce nu? Momentan citesc "Delirium", o carte care abordeaza o lume distopica in care  iubirea este considerata de guvern o boala nervoasa numita "amor deliria nervosa." Va mai spun doar ca guvernul ia masuri in acest sens si decide sa scape de aceasta boala care distruge atatia oameni. Cartea are foarte putin dialog dar e atat de bogata in citate pe care le poti raporta la lumea noastra incat cred ca o sa imi para rau cand am sa ajung la ultima pagina.



4

#2 Mi-a facut pofta By Dee makeup and more cu aceasta ciocolata incat mi-am cumparat si eu. Am mancat mai bine de jumatate intr-o seara si apoi m-am pus sa dorm. La 3 AM m-am trezit cu o pofta atat de mare incat am devorat-o toata. In concluzie: e tare buna!



1


#3 Pretty H&M cropped top! Il vazusem de la metri departare, fatuca pisicii e adorabila!
#4 New shoes.  Oare v-am spus ca iubesc magazinele unde gasesc si numere gen 38.5, 39.5 etc? Ei bine New Look este unul dintre ele. Cum nu port nici 39 dar nici 40 mi se intampla des sa am probleme atunci cand imi cumpar pantofi si rar spre niciodata imi permit sa comand online. Am gasit aceasta pereche neagra, simpla, de pantofi stiletto la un pret mic si am fost si intampinata in magazin de o tipa draguta care m-a pus sa aleg, dintr-un bol, un biletel. Am deschis biletelul si am vazut: 30% reducere la achizitionarea unui produs din noua colectie. Nu am stat pe ganduri prea mult si mi-am cumparat perechea de pantofi.
P.S: Pana in 31 august e valabila oferta! :D


5


#5 Uitasem de lotiunea aceasta de corp cu rodie si acum am redescoperit-o! Miroase divin si hidrateaza bine!
#6 In ultima perioada port pe buze aceasta combinatie dintre cele doua rujuri MUA si balsamul de buze de la Nivea. Best colour ever!

a9500cd4-d74c-4fe3-99fe-fdf1dae9f226_zpsc9dbb6aa

#7 That time of the year! Eu asociez sfarsitul verii cu gombotii! Sau galustele cu prune, cum vreti sa le spuneti :D In copilarie nu imi prea placea acest desert insa acum e unul dintre preferatele mele.


3

#8 Vrem, nu vrem toamna incepe sa isi faca treptat aparitia. Initial mi s-a parut cam devreme sa renunt la frappuccino si alte bauturi reci insa dupa ce vremea s-a schimbat brusc si am facut si niste poze pentru un outfit ce va aparea curand pe blog, am simtit ca am nevoie de un ceai. Si am ales unul verde cu iasomie si portocala. Un gust ciudatel, as spune, dar in cele din urma l-am baut. 



Cam atat despre saptamana mea in imagini. A voastra cum a fost? 


Va pup si va doresc o saptamana calduroasa si plina de zambete!