Week in Photos 72

Astazi m-am trezit cu ideea ca este ultima zi de vara, cel putin calendaristic, si ca daca pana acum mi s-a parut ca lunile au trecut rapid, sa vedeti de acum inainte cum alearga timpul.
Intotdeauna am avut impresia ca dupa ce incepe scoala timpul zboara si nici nu stim cand ne trezim in dimineata Craciunului!

Acest Week in Photos este mai sarac in poze, n-am avut o saptamana prea interesanta si m-am confruntat constant cu dorinta de somn. Ma trezeam pe la 8:30 si imi spuneam ca dupa ce-mi termin activitatile de zi cu zi, o sa ma pun sa dorm. Si ma tineam de cuvant. Apoi treceau cateva ore, se facea seara si iar ma lua somnul.
Sper sa imi treaca aceasta stare de oboseala si moleseala caci se anunta zile in care trebuie sa imi calculez atent orele de somn. Oare voi cunoasteti un remediu pentru starea asta de oboseala? 

1924369_811907338861820_213305046735871978_n

#1 Sa profitam ca vremea inca ne permite sa stam la terase! Apfelstrudel si socata vs cheesecake si cel mai bun ceai de rooibos baut vreodata. Imi lasa gura apa si acum! Cu siguranta am sa revin la Bistro Viena pentru el!



123rds

#2 Miercuri am postat tinuta cu pantalonii scurti de pe Sheinside  Daca nu ati vazut-o inca, click aiciEu, sincer, n-am mai riscat in ultima perioada sa port rochii sau pantaloni scurti. Mi s-a parut prea frig. Am mai purtat pe timp de zi sandale dar doar dupa ce ma asiguram ca este cat de cat cald.



695a40c2-401d-40b2-b82d-af1577824f8a_zpsbfe0fa34


#3 Si tot miercuri m-am intalnit cu Iguanitza caci castigasem pe blogul ei un premiu constand in produse Enliven. Nu ma asteptam insa sa fie atat de grele. Am carat cateva kilograme bune. :)) Nu m-am putut abtine si am inceput sa le folosesc pe unele dintre ele.  Dupa ce-mi formez o parere am sa o impartasesc si cu voi.



83fa09fc-f602-4eb4-8b8a-79a50932521b_zpsd4b555ae

#4 Din categoria "Stiu ca si tie iti plac dulciurile si eu am decis sa iau o pauza de la ele" tot Iguanitza se face vinovata pentru ciocolata Kiss. Nu stiu cum am ratat vestea ca o pot gasi si intr-un magazin de dulciuri din Cluj dar cand o sa ajung prin zona, o sa imi fac un stoc. Doamne, buna poate fi!



8

#5 Casual OOTD.
#6 Mor dupa chipsurile astea din Lidl. Stiu ca nu sunt sanatoase si incerc cu greu sa ma abtin in a le cumpara saptamanal. Cateodata reusesc si trec luni fara ele, cateodata mi se intampla sa mananc 2 pungi pe saptamana.


13c31978-d9ab-4fd5-86c7-a0d9d19b2d50_zps25fa2ccf


#7 Te plimbi prin orasul tau drag si gasesti o strada ce poarta numele orasului natal. Cum ar fi sa locuiesc pe acea strada? :D



2

#8 Thumbs up pentru inghetata cu cookies, super, super yummy insa cornetul a fost oribil.
#9 La cat de des pozez cladiri curand cred ca o sa am in laptop un folder "Cladiri dragute din Cluj."


9a6d3871-e582-4a28-80f9-c3e1e8415f17_zps32f60ea7
1


#10, #11, #12 Nu e suficient de cald pentru a mai merge la piscina dar nici rece incat sa stai in casa. E soare, e placut si, zic eu, trebuie sa profitam de zilele astea ca vremea e tare ciudata si azi-maine ne trezim ca trecem la trench-uri. Am profitat de ziua de sambata si am imbinat doua activitati pe care le consider relaxante: petrecerea timpului in Parcul Central si o lectura buna. Asa ca, la umbra unui copac, ne-am pus sa citim si n-am realizat cum trec orele. Oare de ce n-am optat mai devreme pentru o astfel de relaxare? 


Cam asta a fost saptamana mea in imagini. 

Voi cum v-ati petrecut saptamana? :D

Astept cu drag comentariile si parerile voastre.