11 septembrie 2014

Guilty Pleasure Thursday

Hey,

Sunt o gurmandă  şi am preluat asta de la tata. Îmi amintesc cum mama obişnuia să ne facă câte un desert în fiecare săptămână iar eu cu tata nu ne puteam abţine să nu "ne băgăm botul." Fratele meu era mai reţinut, aştepta ca desertul să fie gata sau masa mai liberă pentru a nu o încurca pe mama. Eu şi tata, dimpotrivă. Ne aşezam la masă şi "curăţam" linguriţele şi bolurile folosite.
Şi-am păstrat acest spirit de echipă şi acum, chiar dacă merg acasă rar. 

De aici mi se trage publicarea pozelor cu dulciuri şi diverse mâncăruri în postarea Week în Photos. În plus, mi se întâmplă des să pierd timpul pe Pinterest sau internet, în general, citind reţete mai cu moţ. Să vă mai spun că prietenii mei ştiu că subiectul meu preferat de discuţie este mâncarea şi mă mai tachinează câteodată cu "Tot mănânci, tot mănânci dar de îngrăşat uiţi să te îngraşi"? Iar eu le răspund că fericirea de a avea un bun metabolism e posibil să nu dureze la veşnicie.

Pentru că deseori am primit întrebări în legătură cu bunătăţile mai mult sau mai puţin sănătoase (în funcţie de pofte, bineînţeles) pe care le pozez, am decis ca săptămânal, mai precis joia, să scriu despre ceva bun.
Şi dacă vă place acest gen de postare, o voi scrie săptămânal.

Deschid seria acestor postări cu -oficial- cea mai bună îngheţată ever! Pe cuvânt! 
Este vorba despre îngheţata Siviera Maria cu panna cotta şi caramel.
O îngheţată tip spumă cu un gust pregnant de caramel pe care pupilele mele gustative au adorat-o!

2a


3a

1a

4a


Vă place îngheţata Siviero Maria? Aveţi sortimente demne de recomandat?
Şi v-aş întreba, care este îngheţata voastră preferată?

Niciun comentariu:

09 10