17 septembrie 2014

NEW IN: Accesorii Fantabulous.ro

În cadrul penultimei postări Week in Photos v-am arătat o poză cu un colet primit recent menţionând că mi-a plăcut mesajul scris pe cutie  "A creamy blend of fantastic and fantabulous. Thank you for being fantabulous" iar astăzi vreau să vă vorbesc puţin despre conţinutul lui.

Este vorba despre un colier ales pentru versatilitatea sa şi o brăţară pusă-n coş dintr-un impuls.Cele două accesorii au fost comandate de aici.

DSC01317

DSC01313

După cum vă spuneam mai sus, dacă în privinţa alegerii colierului am mers pe raţional, gândindu-mă că este un produs versatil pe care il port purta la un outfit compus din skinny jeans, cămaşă albă din chiffon şi o pereche de stiletto negri dar l-aş vedea purtat şi într-o ţinută mai pretenţioasă compusă dintr-o rochie de seară.

DSC01316

DSC01310

  HERE


În ceea ce priveşte brăţara, mereu mi-au plăcut brăţările cu medalion iar combinaţia dintre auriu şi panglica roz mi s-a părut tare drăguţă. Super girly!
Însă odată primită am făcut mici modificări, tăind puţin din dimensiunea panglicii şi renunţând la fundiţă.

DSC01290

DSC01312


Pot spune că am fost mulţumită de rapiditatea livrării ţinând cont că am pus comanda într-o zi de duminică iar marţi am şi primit coletul prin curier rapid. 
Pe site găsiţi, la preţuri decente, de la inele, brăţări, coliere, cercei până la eşarfe şi accesorii pentru telefon. 
Site-ul merită vizitat şi pentru că e posibil să găsiţi accesorii pe care le-aţi văzut pe celebrele site-uri asiatice, cu menţiunea că unele le puteţi găsi la preţuri şi mai mici iar sosirea comenzii se rezumă la câteva zile nu săptămâni. Ca o observaţie, mi-ar fi plăcut însă să găsim o mai mare varietate de modele iar stocul produselor să fie mărit. 

Aţi auzit de Fantabulous.ro? 
 Ce părere aveţi despre cele două produse alese de mine?

Niciun comentariu:

09 10