3 septembrie 2014

Tag: Get to know me better


Titlul original al tag-ului primit de la Raluca, careia ii multumesc cu aceasta ocazie, este "Very Inspiring Blogger Award" dar cu sinceritate va spun ca mie nu imi spun nimic aceste cuvinte asa ca l-am redenumit.

De asemenea vreau sa va spun ca de ceva timp ma bate gandul sa scriu din nou si in romana si in engleza insa ca o balanta veritabila, inca oscilez. O sa ma decid, sper eu curand, caci e un gand care nu-mi da pace.

Pana atunci sa va spun despre ce e vorba in acest tag. Pe scurt, pentru a nu detalia ce nu e necesar, leapsa consta in a scrie 7 lucruri despre tine si a nominaliza 15 bloggeri pentru a o prelua.
De nominalizat n-am sa nominalizez, aveti libertatea sa o preluati daca doriti asta.



1. Primul meu prenume este Calina insa foarte putine persoane imi spun asa pentru ca am fost obisnuita sa fiu strigata de familie drept Andreea. In plus, dezvoltasem eu o incapatanare nefondata ca e un nume uratel. Of, ale adolescentei drame! Incapatanarea cu obisnuinta s-a concretizat in prezentarea mea in fata necunoscutilor drept Andreea.

2. Mananc saptamanal/bilunar chipsuri si jeleuri si mi-ar placea sa reusesc sa "reduc doza."

DSCN2192_zps02549645

3. Sunt mandra posesoare a unei prietenii care dureaza de 14 ani azi-maine. Si prevad ca va dura si de acum incolo. Vreau sa iau exemplul mamei care are o prietena foarte buna din 1970 incoace. 

4. Imi place sa fiu inconjurata de oameni destepti, de oameni cu pasiuni diverse, de oameni de la care am ce invata in fiecare zi. Sunt oamenii care te motiveaza, sunt oamenii care pot contribui la continua ta educare ca individ.

5. Pana acum 1 an si jumatate nu ma uitam la filme si nu mergeam la cinema pe principiul "De ce sa imi pierd eu 2 ore din viata uitandu-ma la ceva care nu este real cand in acest timp imi pot trai viata?" Dar a venit in viata mea o persoana care m-a facut sa abordez problema si dintr-alt punct de vedere: ce poti invata din fimele la care te uiti dincolo de a vedea fimul drept o modalitate placuta de relaxare. Si de atunci, ma gasiti des in cinema. 
PS: Unul dintre filmele mele preferate e Nebraska. :)

nebraska-poster02

6. Unul dintre lucrurile pentru care ma cert des cu mine este faptul ca sunt indecisa. Deseori mi se intampla sa ma confrunt cu o anumita situatie si sa analizez situatia aia pe toate partile si tot sa nu stiu care e decizia potrivita. Mai am de lucrat la acest aspect si v-as fi extrem de recunoscatoare daca vreuna dintre voi s-a confruntat cu asta si a reusit sa faca ceva concret in acest sens.

7. Ma reprezinta destul de bine fraza "I'd live inside a concert if I could!" Iubesc concertele si iubesc festivalurile de muzica. Experienta unui concert/festival s-ar traduce prin adrenalina, voia buna si multe, multe amintiri.

1234asd

Si eu care credeam ca imi va fi greu sa vorbesc despre mine.

Daca gasiti acest tag dragut, puteti sa il preluati si astept link-urile voastre in sectiua de comentarii. As citi cu mult drag "7 lucruri despre voi." Cu la fel de mult drag as citi cateva lucruri si despre voi, cititoarele mele. Mi-ar face placere sa va cunosc mai bine, fete dragi.

V-am pupat.
Seara faina siiii mai e putin si e weekend! :D

Niciun comentariu:

09 10