Week in photos 73


Şi aproape că a mai trecut o săptamână plină.
Când mă gândesc că suntem deja în septembrie îmi vin în minte diverse amintiri legate de începutul anului şcolar sau universitar. Ştiu că încă mai am pe acasa coroniţa din flori de plastic purtată în clasa I. 
Şi câteodată mă gândesc că au trecut anii cam repede şi că mi-ar fi plăcut să mai fiu studentă. Încep să îi invidiez pe cei de la Politehnică şi Drept că fac 6 ani. Nu mai vorbesc de cei de la Medicină.

Am făcut relativ puţine poze, n-a fost o săptămână bogată-n diverse activităţi dar nici una complet monotonă.
Mi-a părut rău că nu am făcut poze vineri când am vizitat 2 localuri din Cluj deschise de ceva vreme dar cumva omise pana acum: The Soviet şi Old School Coffee House unde am băut o sangria super, super bună! Recomand localul! Staff super friendly şi nachos delicioşi! Şi sâmbătă am fost la Alandala In the Park dar am rămas fără baterie la telefon şi ioc poze. 
Am pozat în schimb altele de-a lungul săptămânii


078d62f6-f802-46cb-b69a-ef375ac323a9_zpsb6368c6c

#1 Am primit un colet săptămâna asta şi mi-a plăcut mesajul de pe cutie! :D O să vă arăt curând despre ce e vorba.



week_in_photos_deebs_blog_1


#2  În ultima perioadă mănânc des nectarine şi mere. O combinaţie destul de reuşită.


week_in_photos_deebs_blog_2

#3 Joi am ieşit puţin şi, profitând de vremea caldă, am mers iar la Klausenburger pe terasă. Şi-am stat mai bine de 1 oră. Am omis să vă spun că îmi place terasa şi pentru că pot asculta muzica mea preferată. Au un playlist tare fain cu mixuri bune. Relaxare completă!
#4 Berea cu grenadine nu o găseşti peste tot în oraş aşa că atunci când vin aici o aleg. E ca un suc cu gust bun.


week_in_photos_deebs_blog_3


#5 Mi-a fost poftă de Cola de mai bine de o săptămână şi în cele din urmă am cedat. Am luat alături şi o pungă de pufuleţi ca să fie meniu complet (nesănătos) pentru o zi de sâmbătă.

week_in_photos_deebs_blog_6

#6 Şi le-am consumat uitandu-mă la un episod din Sailor Moon. Nu puteam rata episodul în care îşi face apariţia preferata mea în copilărie, Sailor Jupiter. În plus, e un mod de a nu uita puţina spaniolă pe care o ştiu.


week_in_photos_deebs_blog_4

#7 şi #8 Machiajul de sâmbătă şi ţinuta din aceiaşi zi. Ce mă bucur că încă mai pot purta sandale.


week_in_photos_deebs_blog_5


#9 Balsamul de păr de la Enliven cu mango şi fructul pasiunii miroase absolut divin! Dacă-l vedeţi prin magazine, să-l mirosiţi! 
#10 Crema mea preferată pentru ochi. Am scris eu în mai că are toate şansele să devină aliata mea. Uite că nu m-am înşelat.


Şi am ajuns deja la finalul postării. V-am spus eu că n-am apucat să fac foarte multe poze. But hey, bine şi aşa decât deloc :D

Săptămâna voastră cum a fost?