Mini Haul 11

Bună fetelor,

Cu toate că este ziua mea, am programat postarea aceasta şi am decis să o public astăzi. :D 

Nu am scris de foarte mult timp o postare de acest gen şi nu pentru că am renunţat să îmi mai cumpăr câte una-alta ci pentru că multe dintre cumpărături vi le-am prezentat în postările Week in photos. Şi cum mi-aţi cerut în repetate rânduri să mai public postări tip Haul, m-am conformat.

În ultimele zile mi-am făcut o listă cu ce nu am în garderobă şi îmi trebuie dar bineînţeles că n-am reuşit să o urmez cu stricteţe. Totuşi, am fost moderată, spun eu.


21a4272b-3f4f-465d-b0b7-21ccce079638_zps97c070e5

La capitolul produse de îngrijire m-am rezumat la deodorantul spray de la Balea şi la Gelul spumant de la Bioderma. Mi-am spus că până nu termin de folosit produsele începute nu îmi mai cumpăr altele. Aici am reuşit.


bc8c17ca-bd67-4050-a58a-ab81788a5249_zps750bcdf1

Unul dintre avantajele de a purta număr mare e faptul că atunci când sunt reduceri există şanse mari să îţi găseşti numărul tău. De regulă port 39 dar când îmi cumpăr încălţăminte din New Yorker îmi e bun fie 40, fie 41. Sunt făcuţi în China şi asta cam spune tot.
Teneşii aştia mi-au plăcut mult şi i-am luat la 15 RON reduşi de la 45.


4215907a-3c9a-44b5-9e53-757a751e3c77_zps19effb46


Tot de la New Yorker mi-am luat perechea asta de balerini pe care intenţionez să o port atât cât îmi va permite vremea până la magazinul alimentar din apropiere şi înapoi. Au fost reduşi la 5 RON de la 45.


72a802e4-7d35-460a-a697-3fb9412b468e_zpsfda9adf0

Marea mea problemă când vine vorba de cizme e că toate îmi sunt largi sus. Sunt resemnată că NU există cizme care să arate bine pe picior aşa că atunci când îmi caut cizme, mă mulţumesc dacă găsesc ceva care arată decent.
Cizmele de la C&A se încadrează aici. Au costat 150 RON.


c93f15f0-1a0a-4000-87a9-5850fcf65ceb_zpsb2fba441

Puloverul Vero Moda e luat din magazinul Top Sellers din Polus Center Cluj. E oversized şi pufos şi are năsturei în spate şi îmi place extrem de mult! Preţ: 50 RON


3

Rochia Atmosphere e luată dintr-un magazin din centrul Clujului numit Red Shop. Sunt şi chinezării acolo, nu spun nu, dar dacă ai răbdare găseşti haine noi ale unei game variate de branduri. Din colecţii trecute, evident. Preţ: 5 RON
Legat de asta, dacă nu ştiţi deja, mie îmi place să caut haine în outlet-uri, magazine second hand, magazine din mall şi câteodată risc şi cu cumpărăturile online. Atât timp cât îmi place un produs, zău că nu mă interesează de unde e luat.
Maieul e luat tot din Top Sellers. Preţ: 30 RON.


1

N-am pozat separat fusta roşie. O găsiţi la Bershka la reducere, de la 70 la 36 RON. Click aici

Ce părere aveţi despre ultimele achiziţii? Vă face în mod special ceva cu ochiul? 
Ah, voi cum staţi la capitolul cumpărături din impuls?

Tare mult mi-ar plăcea să citesc răspunsurile voastre!

Vă pup!