Week in photos 78

Bună fetelor!

A mai trecut o săptămână în care am primit veşti foarte bune şi veşti mai puţin bune, o săptămână în care am terminat de citit trilogia Delirium şi am făcut smart shopping. 
A mai trecut o săptămână din octombrie fapt care înseamnă că peste 3 zile nu îmbătrânesc cu un an, cum ar spune unii, ci devin mai înţeleaptă. :D



week in photos_78_deeb'sblog_3

#1.  Să începem dimineaţa de luni cu Mueller Kaffee. Nu aş vrea să mă obişnuiesc cu consumul zilnic de cafea însă din când în când chiar simt nevoia de a bea o cafea, un cappucinno, expresso etc.
#2. Mi-am reînnoit stocul de gel spumant de la Bioderma.


week in photos_78_deeb'sblog_1

#3 Gustarea de la Panemar: muffin cu ciocolata (tare bun şi pufos) şi foietaj cu vanilie şi gem de zmeură. Îmi plac mult produsele Panemar, următorul pe listă fiind tarta cu zmeură.


week in photos_78_deeb'sblog_2

#4 Lunch time!  Ruccola, sfleclă roşie, mango, pere şi brânză telemea.


week in photos_78_deeb'sblog_4

#5 Zilele acestea a fost şi va fi foarte cald! Happy me! O plimbare prin Parcul Central mi s-a parut ideală.
#6 OOTD. Nu-mi vine sa cred că încă pot purta teneşi şi un pulover lejer ba chiar tricou. Aşa de-ar fi toate zilele de toamnă! :)


3d2d2dc7-f2c6-4b1d-ac22-a204b347646c_zps6dfddce0

#7 Vorbeam mai sus de smart shopping. În weekend am profitat de faptul că unul dintre mall-urile din Cluj a aniversat 7 ani de la deschidere şi în unele magazine au fost promoţii tentante. Am să vă arăt săptămâna care urmează ce am găsit drăguţ.


f7ceb8dc-0a25-4573-b315-df6fb32630ab_zps1d32f072

#8 Am găsit în DM piure de măr cu mango şi cum mango e fructul meu preferat evident că l-am luat. E super gustos! Din câte am citit e 80% măr şi 20% mango. Dacă procentul ar fi fost invers cred că aş fi golit tot raftul. I-am găsit 2 moduri de consumare: cu orez cu lapte şi scorţişoară sau să îl puneţi la îngheţat. E tare bun şi aşa. 


Aceasta a fost săptămâna mea în imagini. Mi-ar plăcea să îmi spuneţi cum a fost săptămâna voastră. :) 

Aştept comentariile voastre cu mult drag! 


Pupici şi o nouă săptămână plină de zâmbete!