22 noiembrie 2014

Ce se intampla cand iti uiti doua ore plasa cu cumparaturi in cafenea?


De ceva timp n-am mai scris postări şi mai personale decât clasicele Week in Photos aşa că astăzi vreau să vă povestesc o întâmplare care a avut un final fericit dar care m-a pus pe gânduri,


Eram cu prietena cea mai bună în mall şi după o tură de cumpărături am decis să
mergem să bem o cafea. Fiindcă vremea era nehotărâtă, ba soare, ba nori, ba vânt, oscilam între a sta afară, pe terasă, sau a intra în local şi a ne savura cafeaua într-o atmosferă ferită de încăpăţânările vremii.

În cele din urmă, am stabilit să stăm pe terasă. Ne lăsăm frumos plăsuţele pe scaunele din dreapta noastră şi ne luăm cu poveştile. Ca fetele! Între timp, se lăsase bine frigul şi mai mult obligate de raţionament, am abandonat terasa şi am ocupat două locuri în interiorul localului.



O nouă tură de poveşti. Şi încă două şi încă prea multe pentru a fi numărate. Aşa se întâmplă când ai în faţa ta o persoană care ţi-e prietenă de 13 ani.


week in photos_76_deeb'sblog_8


Şi cum că vrem, că nu vrem, cafeaua se mai şi termină, decidem că e timpul să părăsim localul şi să notăm în calendar încă o sâmbătă petrecută împreună. 
Dar ia plasele cu cumpărături de unde nu-s.


Schiţăm o uşoară stare de panică cu toate că ne treceau toate transpiraţiile! Ne uităm una la alta şi din priviri ne comunicăm acelaşi lucru: afară!


Ne grăbim spre ieşire şi ghiciţi
cine stăteam ţanţose afară lângă un tip? Da, plăsuţele.

Omul îşi savura cafeaua şi nici măcar nu s-a atins de plase!


Şi atunci m-am gândit: Dacă nu le mai găseam? Îmi puneam încrederea în  sistemul de supraveghere al mall-ului. Şi am mers mai departe cu gândirea. În alte timpuri, când îţi dispăreau lucruri şi erai lăsat cu mâna goală, şansele să găseşti obiectul pierdut erau minime.

Astăzi, datorită avansării tehnologice, putem spera să prindem făptaşul.


Şi cum zău că-s curioasă din fire, după experienţa asta care nu e singulară dar e cea mai recentă, am dat un search pe google pentru a mă documenta mai mult pe acest subiect.


Site-ul sdsmag.ro a fost pentru mine ca o
lecţie predată la şcoală. Cum merg pe ideea e bine să ştii cât mai multe din cât mai multe domenii, pot spune că am plecat cu lecţia învăţată şi că, pe viitor, am să ţin şi mai mult cont de siguranţa mea şi am să investesc într-un sistem de siguranţă pentru o viitoare locuinţă personală.


Şi închei aici
mica povestioară care s-a transformat într-o lecţie învăţată cu brio şi v-aş întreba dacă voi aţi avut experienţe cu obiecte dispărute şi dacă aveţi încredere în sistemele de siguranţă ale localurilor pe care le frecventaţi? Mai mult, dacă consideraţi că ar fi util să aveţi aşa ceva în propria locuinţă?




Niciun comentariu:

09 10