Week in photos 81


Ceaiul fierbinte de mango lăsat pe noptieră la răcit aşteaptă să fie savurat, piesele lui The Weeknd merg în surdină şi crează atmosfera perfectă pentru scrierea postării Week in Photos.
Sumarizând, am avut o săptămână în care am îmbinat responsabilităţile cu distracţia, o săptămână în care am văzut mult soare şi am simţit mult frig, o săptămână în care m-am lăsat mai mult condusă de emoţii şi trăiri care nu-şi au rostul, a fost o ultimă săptămână de octombrie. 

Iar astăzi, 2 noiembrie, este o zi importantă pentru noi toți. Ziua în care avem șansa să ne exprimăm intențiile politice și să votăm cu creierul nu cu stomacul. Sper că ați analizat bine candidații și veți alege inteligent


Fotografie5200

 #1 Am primit de la Dara, căreia îi mulţumesc mult, şamponul Batiste şi un lipgloss I love cu milkshake şi căpşuni care miroase yummy!

Fotografie5206

#2 În ultima perioadă mi se întâmplă din ce în ce mai des să îmi placă ceea ce în mod normal nu îmi plăcea. Nu găsesc o explicaţie plauzibilă aşa că o iau ca atare şi nu mă mai întreb "de ce?" Nu eram fană nachos, ba dimpotrivă, însă brusc au început să placă mult. Şi merg bine cu ceaiul preferat şi o nouă carte, Fangirl, despre care am auzit diverse păreri.

Fotografie5208

#3 Că tot vă vorbeam mai sus de lucruri, mâncăruri care nu îmi plăceau, am rugat-o pe mama să îmi trimită nucă, multă nucă pentru că îmi e o poftă teribilă. Din pauza intervenită în discuţie intuiesc că am şocat-o.  Mie nu îmi plac nucile, nu mi-au plăcut niciodată în mod deosebit. Nici măcar consumate în tot felul de deserturi. Dar brusc îmi plac. Şi mi-am dus şi la muncă căci nu puteam sta 8 ore fără să mănânc nuci! Şi mi-am făcut şi un ceai mega-bun! E vorba despre un ceai verde de la Lipton, A moment to Balance, cu aromă de citrice, grapefruit în mod special dar se simte puţin şi aromă de lime, lămâie.

Fotografie5214

#4 Am fost plăcut surprinsă de amabilitatea unor farmaciste de la Farmacia Dona. Mi-am luat fondul de ten pe care îl folosesc de ceva timp şi am primit cadou un demachiant Vichy 3 in 1 şi 3 cataloage Vichy cu mostre. Aşadar, să ştiţi că este această promoţie prin care la cumpărarea oricărui produs Vichy, primiţi gratuit demachiantul 3 în 1. :)

Fotografie5213

#5 Marţi am mers la film şi cam aşa arăta cinematograful. :))

Fury-Poster-2

#6 Am ales "Fury" dar nu pot spune că m-a impresionat prea tare. Plus că nu mi-a plăcut niciodată în mod special de Brad Pitt. I-aș da un 7/10.

Fotografie5220

#7 Vreau eu să merg in "Chilling room" pentru a vorbi la telefon când văd masa asta de fotbal. Automat îmi spun că firma la care lucrez chiar pune preţ pe angajaţii ei. După ce investighez bine terenul, o să intru și eu în joc cu băieții! Sper să nu-mi iau bătaie în repetate rânduri. :))

Fotografie5218

#8 O nouă zi, un nou ceai! În sezonul rece când deschid un meniu privirea îmi fuge direct către ceaiuri și nu cred că-s singura.

collage

#9 Nu-mi place Halloween-ul în mod deosebit. Nu aș refuza să mă costumez însă categoric nu fac din asta un mare eveniment. La muncă însă am sărbătorit Halloween-ul și chiar m-a prins atmosfera. Când am ajuns, birourile erau decorate frumos și am primit un mesaj că suntem așteptați la bucătărie să îi sărbătorim pe cei născuți în luna octombrie, și eu printre ei. Torturile au fost bineînțeles cu tematică de sărbătoare și super yummy!

week_in_photos_81_deeb'sblog_1

#10 Lapte cu scorțișoară și o prăjitură bogată-n ciocolată nu refuz niciodată!
#11 Încă primesc cadouri de ziua mea cu toate că au trecut mai bine de două săptămâni de când am devenit mai înțeleaptă. Parfumul miroase bine iar de rimel sunt fascinată. Îmi alungește genele frumos.

Fotografie5238

#12 Dragă Moșule, de Crăciun vreau un metru de ciocolată!  :)) Numai pentru mine! Mulțumesc. 
PS: O găsești la Cărturești!

week_in_photos_81_deeb'sblog

#13 O altă zi, un alt ceai. De la Starbucks cel mai mult îmi place cel cu rooibos. Au zis și că vor aduce noi băuturi specifice sezonului rece, sunt curioasă care vor fi acelea.
#14 #Selfie time.

Cam așa s-a prezentat săptămâna mea și probabil și voi veți zice că am omis să scriu la începutul postării că a fost o săptămână în care am băut mult ceai. Eh, lasă că nu e târziu nici acum.


Mi-ar face plăcere să îmi spuneți cum a fost săptămâna voastră și dacă ați sărbătorit în vreun fel Halloween-ul? 

Aștept cu mult drag gândurile voastre.

Vă pup!