13 decembrie 2014

Castigatoare Concurs de Sarbatori

Am citit poveşti frumoase, poveşti despre voi, poveşti despre ai voştri oameni dragi, amintiri care v-au rămas întipărite-n minte şi suflet şi care, le-aţi înşiruit în căsuţa de comentarii.
Le-am citit cu drag, ba chiar mi-am imaginat multe dintre ele, astfel că decizia de a alege un singur comentariu a fost una dificilă.  M-am gândit în felul următor: respectăm regula cu 1 câştigător ales pe baza comentariului şi mai oferim un premiu de "consolare" unei persoane alese prin randomize.

Ca să nu o lungesc:


Câştigătoarea este Alice Andrei iar cea către care se îndreaptă premiul nr 2 este Gabriela Frz Militaru.

WinnerGAChristmas


Gabriela - Vei primi acest premiu.

Fotografie5529

Rog ambele câştigătoare să îmi trimită un e-mail la deebsblog@yahoo.com cu:


-Nume Complet
-Adresa (stradă, număr, bloc, etaj, apartament, localitate, judeţ, cod poştal)
-Număr de telefon.

Cei care nu aţi câştigat să nu fiţi supăraţi, vă invit să urmăriţi în continuare pagina de Facebook căci în momentul în care se va atinge numărul de 1000 de fani, voi da drumul unui alt concurs. Dacă doriţi, puteţi da sfoară-n ţară iar astfel demarez concursul mai repede.



Niciun comentariu:

09 10