17 decembrie 2014

Produse consumate 3


Fete dragi,

Fac ce fac şi mereu arunc produsele pe care le consum pentru ca apoi să ajung să regret. Nu însă şi de această dată când mi-am pus sticky notes pe desktop şi mi-am scris cu majuscule să păstrez ambalajele produselor folosite. Şi funcţionează tehnica pentru că folosesc laptopul zilnic şi e primul lucru pe care îl văd înainte de a deschide chrome-ul.
Deja m-am apucat să strâng produse pentru o nouă postare de genul. Prevăd că-n mai puţin de o lună am să o public pe următoarea.

Vă invit, aşadar, să citiţi ce produse am consumat cu drag, ce intenţionez să recumpăr şi ce nu, ce mi-a întrecut aşteptările şi ce m-a dezamăgit. Nu sunt multe produse şi eu încerc să fiu cât se poate de concisă pentru a nu "îngrăşa" fără folos postarea. 

Cum terminam un produs, cum îl puneam deoparte şi uite aşa s-au strâns 10 produse:

2

1. Balsam de păr Enliven cu extract natural de smochine şi kiwi - Am avut o relaţie de iubire-ură cu  el. La primele folosiri am fost extrem de mulţumită, îmi lăsa părul mătăsos şi uşor de pieptănat. Ulterior, fără să schimb ceva în rutina de îngrijire, am observat că părul mi se îngraşă mai repede iar strălucirea lui dispare după câteva ore de la utilizare. Am întrerupt astfel folosirea lui şi am revenit la spălatul pe păr o dată la 3 zile şi nu zilnic/ o dată la 2 zile.
2. Săpun lichid Enliven Invigorating cu extract revigorant din flori de munte - Mărturisesc că nu am ştiut niciodată să descriu pe larg un săpun lichid. Mă limitez în a spune că face o spumă decentă, miroase bine şi are o consistenţă mai densă decât alte produse similare.
3. Deodorat Spray Balea cu miros de zmeură - La primul puf am spus că e un miros prea înţepător şi mult prea dulce pentru gustul meu. Din impuls l-am luat totuşi. Ulterior nu doar că m-am obişnuit cu mirosul dar a început să îmi şi placă. Pot spune că inhibă transpiraţia şi se comportă decent pentru preţul său.
4. Gel de duş şi spumant de baie Enliven cu extract calmant de cedru şi esenţă de ulei de paciuli - Mi-a plăcut mult! La prima utilizare am avut impresia că miroase "a produs bărbătesc" (nu că ar fi un aspect negativ, dimpotrivă, îmi plac mult cum miros produsele destinate bărbaţilor) şi m-am uitat rapid să vă ce exact folosesc! :))
5. Balea Invisible Spray - Spune că nu lasă urme albe şi nu pătează. În cazul meu promisiunea a fost promisiune şi mă declar mulţumită. Mirosul este unul plăcut, fresh şi, sincer, cred că o să recumpăr acest produs.
6. Apă de gură Enliven Fresh mint fără alcool - Compând-o cu Listerine sau Colgate, e extrem de delicată şi nu ai senzaţia că trebuie să clăteşti foarte repede că altfel simţi că-ţi ia gura foc. În rest e un produs decent care împrospătează respiraţia. Cu toate acestea nu intenţionez să o recumpăr. Prefer cele două brand-uri menţionate mai sus.
7. Pudră The One by Oriflame - Oh! Ador pudra asta! Are un preţ decent şi ţine excelent sub control excesul de sebum. E tot ce mi-aş putea dori de la o pudră.
8. Fond de ten Max Factor All Day Flawless 3 in 1 - L-am folosit strict în amestec cu o cremă hidratantă pentru a obţine o nuanţă uniformă între faţă şi gât şi cum marea mea teamă atunci când folosesc produse cosmetice e să nu am vreo reacţie de tip acnee, acest produs nu m-a dezamăgit.
9. Rimel Max Lash 3D Oriflame - Crează efect de gene false iar asta nu poate decât să mă încânte! Singurul lucru de reproşat e că trebuie să avem grijă cât produs scoatem pentru a nu ni le încărca.
10. Gel Spumant Bioderma Sebium - Iubesc gelul acesta! Îmi lasă tenul curat şi fin ca pielea unui bebeluş. Îl folosesc de 2 ani şi jumătate şi n-am de gând să renunţ la el. Nici nu mai ştiu de câte ori l-am cumpărat. 

Voi aţi folosit vreunul dintre aceste produse? Dacă da, ce părere v-aţi format? Şi dacă nu, vă tentează vreun produs din listă?

Aştept cu mult drag opiniile, sugestiile, comentariile voastre.

Vă pup!




Niciun comentariu:

09 10