Week in photos 87

Toată săptămâna m-am rugat de soare să apară. Să ne putem bucura de mai multă lumină şi să "furăm" puţină energie de la el. Mi-a făcut pe plac într-una din zile când l-am văzut pe cer pentru câteva ore după care a dispărut.
Vremea asta rece, cu ceaţă pe tot parcursul zilei mă moleşeşte şi tot ce îmi doresc e să dorm. Nu mă miră faptul că astăzi am dormit până la ora 13 şi asta pentru că am fost trezită căci altfel ...


În timpul săptămânii alarma îmi dă trezirea şi, când văd ce întuneric e afară, greu mă mobilizez.
Am avut o săptămână obişnuită în care am primit câteva veşti bune şi puţin noroc. Da, noroc.
Îmi căutam de ceva vreme un palton negru, cu croiala clasică uşor masculină, cu nasturi puţini şi lung cam până la genunchi. L-am găsit fix când căutam altceva, fix în magazinul în care am intrat ca să văd ce mai e nou şi la un preţ modic. Şi era şi ultimul.
 Am să vă povestesc mai multe curând. Aştept soarele, să mă ajute să fac nişte poze decente căci pe lumina artificială nu mă pot baza.

Şi acum, pozele:


Fotografie5501


#1 Prânzul de luni. De mai bine de o lună mănânc amestec de legume de
cel puţin 2 ori pe săptămână. Când îmi e foame, primul meu gând nu merge la pizza şi cartofi prăjiţi ci la legume. Goale le-aş mânca, la orice oră.


Fotografie5511[1]

#2  Ce sentiment frumos e acela când îţi faci task-urile cu drag, într-o atmosferă relaxată alături de oameni faini. Şi treaba merge brici astfel că mă trezesc că primesc un gift card de la HM. Vorba aia, they made my day!

800

#3 Marţi am găsit online cartea "Still Alice" scrisă de Lisa Genova şi am devorat-o în trei zile. Ce-i drept aş fi devorat-o toată într-o seară dar a trebuit să spun pas şi să mă pun la somn. Cartea urmăreşte declinul, degradarea pshică urmată de cea fizică a lui Alice,  o profesoară de psihologie cognitivă la Universitatea Harvard, în vârstă de 50 de ani, care a fost diagnosticată cu Alzeihmer în fază incipientă. Dacă aţi şi cunoscut persoane care au suferit de această boală, vă spun, veţi simţi un mix de emoţii şi veţi privi cu alţi ochi cartea. Pentru mine e mai mult decât o poveste, mai mult decât o carte.

Fotografie5508

#4 N-am mai mâncat de multă vreme paella şi când am văzut-o la raionul de produse congelate la Lidl, am şi băgat-o în coş. A fost bună dar parcă îi lipsea ceva. Ar trebui să caut un restaurant care serveşte o paella delicioasă. 

Fotografie5525

#5 Or fi ele caserole pentru copii dar mie îmi plac mult. :D

Fotografie5496

#6 Anul acesta particip pentru prima dată la campania ShoeBox. Am îmbrăcat frumos o cutie de pantofi, am cumpărat o căciuliţă pe care şi eu aş fi purtat-o cu mare drag, mi-am amintit că produsele de îngrijire sunt pentru mulţi dintre copii un lux şi m-am gândit ce dulciuri mi-ar fi plăcut să primesc şi eu când eram copil. Şi gata, cutiuţa e plină. Atât de simplu. 

deeb's_blog_week_in_photos_87

#7 Pentru că răceala a tot stat la pândă săptămâna asta, am încercat să-i vin de hac cu ceai şi o farfurie plină cu pomelo şi mandarine. Se pare c-am reuşit.
#8 Unii merg la Starbucks şi pentru ceai. Mai ales pentru Tazo Giant Peach! Am spus pas cafelei şi am ales ceai rece şi ceai cald  (ceai rooibos, din frunze întregi, preferatul meu)

nb

#9 Am dat-o în boala copiilor. Săptămâna trecută Milka, acum Kinder.

Fotografie5532

#10 S-a dat startul sezonului de reduceri. La H&M fetele încă puneau ieri etichetele roşii aşa că, dacă căutaţi ceva anume, poate îl găsiţi acum la preţ redus. 

Cam asta a fost săptămâna mea în imagini. Cu multe poze cu mâncare, cu dulciuri, cu voie bună, cu amintiri şi bucurii, cu sentimentul că un copilaş va zâmbi când va primi cadouaşul de la mine.

Mi-ar plăcea să-mi povestiţi cum a fost săptămâna voastră :D
Aştept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu mult drag!

O duminică plină de zâmbete s-aveţi!