Week in photos 86

Ce săptămână!


Cu toate că a fost una scurtă datorită weekendului prelungit, mie mi-a dat impresia unei săptămâni încărcate. Uitându-mă la pozele făcute de 1 decembrie mi se pare că a trecut mult timp de atunci!


În timp ce scriu aceste rânduri mă uit spre fereastră şi văd o zi mohorâtă de decembrie în care nu-ţi vine să abandonezi căldurosul pat. Am alături o cană fierbinte de ceai, un bol cu mandarine, speranţa că nu mă apucă răceala care, de altfel, mi-a tot dat târcoale săptămâna asta, şi dorinţa de a vă arăta cum mi-am petrecut săptămâna!
Să ne apucăm de treabă!


cvbnm


#1 Mic dejun: iaurt, cereale, mix de fructe de pădure şi ceai fierbinte cu mango.


d92d4c4b-f71d-4d1b-a293-ef86d5053aa1_zps5a5130bb


#2 Am sărbătorit 1 decembrie cu un pahar de vin într-o atmosferă plăcută. S-au trimis avertizări meteo că vom avea parte de zăpadă dar a plouat toată ziua. Ploaie rece care pe mine, personal, m-a ţinut departe de dorinţa de a vedea artificiile şi de a sărbători în Piaţa Unirii.


week_in_photos_deeb's_blog


#3 Puloverul oversized de la H&M a devenit preferatul meu. E super călduros, perfect pentru vremea de afară. Şi l-am asortat cu o pereche de ochi roşii şi un ten alb ca varul, toate datorită unei lumini excelente.
#4 Nu am mai mâncat tiramisu de foarte mult timp aşa că l-am tăiat de pe listă când, uitându-mă prin meniul de la Nuka Bistro, l-am găsit. Mi-am luat şi o ciocolată caldă, albă cu frişcă cu mentă. Aşa-mi place când pot să savurez o ciocolată caldă cremoasă care mi-a amintit ca şi gust de laptele de pasăre! Yumm!


Fotografie5464


#5 Mini dulciurile de la Milka se cereau încercate. Zis şi făcut. Toate trei mi-au plăcut dar ciocolata, oh ciocolata! Cea mai bună!


9ede94a7-4df1-4e10-8467-23b5177bb8b6_zps679f3102


#6 Miercuri am publicat >>AICI<< concursul de sărbători în cadrul căruia puteţi câştiga acest premiu. Dacă nu v-aţi înscris, mai aveţi timp până în 12 decembrie.

46d6443c-8ce4-47a6-b986-fd88f711a026_zps5cd94288


#7 M-am plimbat prin Piaţa Unirii pentru a vedea cum se prezintă în acest an Târgul de Crăciun. Mai e mult de lucru pănă să se apropie de cel din Sibiu. Măcar putem găsi dulciuri buneee!


499ac97d-c444-49e3-a3eb-b1cfaec74639_zpsdfff6743


#8 Christmas lights!


Fotografie5486


#9 Unele dintre cele mai bune jeleuri!


FVB


#10 Moş Nico' a venit şi la locul de muncă încărcat cu fructe, dulciuri şi brioşe tematice atât de drăguţe că nu-ţi venea să le mănânci.

gfdksaM


#11 Sâmbătă am participat pentru prima dată la Ciclo-Moş aducând o bucurie copiilor cu deficienţe de vedere şi auz de la şcolile şi liceele din Cluj. În timp ce dădeam clasicul hi5 cu copilaşii, unul dintre ei mi-a strâns puternic mâna şi m-a privit intens în ochi. Un val de emoţii mi-a cuprins tot corpul în acele momente. Mă bucur că le-am putut face o bucurie şi că fiecare a plecat cu o plăsuţă cu cadouri. Dacă anul acesta am fost doar un elf, la anul sper să învăţ să mă dau cu bicicleta şi să mă alătur Ciclo-Moşilor.


Fotografie5473


#12 Eu nu mănânc ridichi primăvara, ca toţi oamenii, pe mine mă apucă pofte necontrolabile iarna. Micul dejun din ultimele zile a constat în consumarea de ridichi.

Şi-am ajuns la sfârşitul săptămânii. Aşadar, o săptămână în care din nou am pus poze cu mâncare şi dulciuri de tot felul. Presimt că o voi ţine aşa până în ianuarie când sper că şi cântarul va confirma asta.


Până atunci însă vă invit să îmi povestiţi cum a fost săptămâna voastră, dacă aţi cumpărat cadouri pentru cei dragi sau v-aţi făcut măcar lista. 


Vă pup şi vă urez o duminică relaxantă şi o nouă săptămâna plină de zâmbete!