Week in photos 89

Cam mult timp a lipsit de pe blog această postare. De altfel, e prima din 2015.
După ce-am lăsat în urmă sărbătorile şi m-am reîntors la serviciu şi (puţină) şcoală, mi-a trebuit să îmi pun în ordine lucrurile şi să-mi stabilesc priorităţile. Ştiţi că-n ianuarie e şi perioada sesiunii aşa că, pe lângă serviciu, îmi mai ocup timpul cu ceva!

Săptămâna de care ne vom despărţi curând a fost frumoasă, fără zăpadă, cu temperaturi blânde, aspecte care m-au făcut să ies din casă mai des. Tot auzeam în stânga şi-n dreapta că va ninge din nou şi speram ca vremea să se răzgândească. Nu de alta, dar acum o săptămână şi jumătate când au fost  -17 grade, m-am pricopsit cu o răceală de care nici astăzi n-am scăpat cu totul.

În postarea de astăzi vă arăt câteva poze făcute la sfârşitul săptămânii trecute şi apoi voi continua cu ce s-a întâmplat săptămâna asta. E un fel de week in photos şi jumătate.



12d

#1 Cam aşa arăta dimineaţa cu -17 grade şi destul de multă zăpadă.
#2 Mi s-a terminat mini samponul Batiste şi pentru că mi-a plăcut foarte mult, de data asta am luat produsul full size. E un aliat de nădejde care miroase şi incredibil de bine. Şi uite aşa cu tot scepticismul meu vizavi de şampoanele uscate Batiste, am ajuns să le iubesc!

Fotografie5620

#3 Mi-am mai luat câte una, alta din DM profitând de reducerile existente. Deodorantul cu lime miroase bine însă cel de la Adidas miroase şi mai bine. Ca protecţie însă Balea depăşeşte Adidas.
Gelul de duş are şi el un parfum tare plăcut, păcat că nu se păstrează mult pe piele.

Fotografie5629

#4 Ascultând piesele de pe soundtrack-ul filmului 50 Shades of Gray, m-am gândit să îi mai dau o şansă cărţii şi mi-am downloadat-o. Departe de a o găsi incitantă, mi se pare incredibil de amuzantă, n-am mai râs cu atâta poftă de mult timp. Am citit vreo 250 de pagini şi mi-am propus să termin prima parte dar nu cred că voi citi şi celălalte două. 

2ef

#5 Văzusem eu că au apărut noutăţi în materie de chipsuri şi n-am rezistat! Mi-am luat şi mi-au plăcut.
#6 Îmi e poftă de pepene roşu şi-n lipsa lui mi-am luat Activia cu pepene roşu. N-aş zice că a fost super bun dar nici de aruncat nu e. Merge.

Fotografie5628

#7 Mici cumpărături. Mi-am recumpărat fondul de ten de la Vichy căruia îi rămân fidelă şi crema de la Ivatherm pentru ten gras care a venit la pachet cu loţiunea micelară la 250 ml. La fix. N-am încercat loţiunea de la Ivatherm, am auzit şi citit păreri atât pozitive cât şi negative, şi sunt super curioasă! Zic c-am făcut o bună afacere.

10934426_946558902028613_1487336263_n

#8 O seară relaxantă, poveşti, un pahar de vin bun şi-un desert şi mai bun. Mi-au plăcut ambele: atât tortul meu cremos cu ciocolată cât şi tarta cu mere. :D

12ed

#9 Am scris pe pagina de Facebook ieri că-mi doresc ghetele astea şi vroiam să le comand online. Le-am găsit însă în magazin. So, so happy! 
Mai aştept o comandă de pe Stradivarius online şi una de pe P&B. Ar trebui să vină săptămâna viitoare şi atunci o să pot scrie o postare cu ultimele cumpărături.
#10  A trecut ceva timp de când am mers ultima dată la Bistro Viena. Şi da, îmi place vinul.

Cam asta a fost săptămâna mea şi jumătate în imagini.
La voi cum a trecut săptămâna?

Aştept cu mult drag comentariile voastre.
Vă pup şi vă doresc o duminică plină de zâmbete!