18 martie 2015

Spring Giveaway (Winner Announced)


Oameni dragi,

A trecut ceva vreme de la ultimul concurs și cum mi-am luat o pauză de o lună, timp în care mi-am rezolvat o bună parte din ce era pe lista cu "Must do in 2015" (yay!) m-am gândit că cea mai bună metodă prin care să sărbătorim împreună e să ofer uneia dintre voi un cadou!
Despre produsele MUA ați tot auzit prin blogosferă însă nu știu câte dintre voi au avut până acum șansa să le și încerce așa că un ruj, un blush și un rimel cred că sunt întotdeana binevenite în portfardul unei femei.
În plus, hidratarea este foarte importantă iar Oriflame a lansat nu cu mult timp în urmă o nouă colecție, True Perfection, potrivită pentru femeile cu vârsta cuprinsă între 25-35 ani. În premiul pentru una dintre voi am inclus crema hidratantă de zi și crema regeneratoare de noapte. Plus un balsam de la Pantene Pro-V împotriva căderii părului.




Că să nu mă mai lungesc cu vorba, acesta este premiul:



Fotografie5743


REGULI:

  Să îmi lăsaţi un comentariu care să conţină:


   1. Numele cu care aţi dat like paginii de Facebook Deeb's blog / sau follow pe Instagram dacă nu aveţi Facebook - Andreea Goia
   2. Adresa de e-mail cu care v-aţi abonat la blog. (Găsiţi căsuţa în partea dreaptă a paginii)
   3. Răspuns la întrebarea: Cum ar arăta în viziunea voastră  un machiaj de zi potrivit pentru primăvară?

    Atenţie: Apreciez răspunsurile detaliate! 


Opţional:

   4. Pentru o şansă în plus, puteţi da share concursului pe pagina voastră de Facebook.




PERIOADA DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI:

18 martie 2015 - 31 martie 2015

Câştigătorul va fi ales în maxim 48 de ore de la încheierea concursului urmând a avea la dispoziţie 48 de ore pentru a-mi trimite un e-mail cu numele complet, adresa şi numărul de telefon la deebsblog@yahoo.com în vederea expedierii premiului.


Sper să vă placă premiul!
Vă pup şi aştept înscrierile voastre cu mult drag!



UPDATE:

Vă mulțumesc pentru înscrieri. Am citit comentariile voastre cu mult drag. :)

Vă pot spune că mu a fost o decizie ușoară însă în cele din urmă am decis ca premiul să meargă la Adriana Barnovschi.
Adriana felicitări! Te rog să îmi trimiți datele tale pe e-mail.

__________________________________________________________


Și pentru că am depășit 1000 de like-uri pe Facebook, zilele următoare dau drumul unui nou concurs cu premii cel puțin la fel de drăguțe. Așa că, cele care nu ați câștigat, fiți pe fază! :D

Niciun comentariu:

09 10