Spring Haul (1)

Conceeediuuuuuuu!
Oh Doamne cât te-am aşteptat! 

Ascult Ed Sheeran în surdină, am alături ceaiul meu preferat de mere coapte şi lămâie şi vă scriu aceste rânduri în miez de noapte iar voi le veţi citi abia peste câteva ore, la primele ore ale dimineţii.

V-am spus eu în ultimele postări Week in Photos că trec printr-o perioadă de schimbări pe toate planurile dar nu v-am dat prea multe detalii. Prefer viaţa personală să o ţin departe de tot însă vă pot spune o altă schimbare destul de importantă pentru mine. După mai bine de 5 ani de trăit în cămin studenţesc, m-am mutat în sfârşit şi, cu toate că e încă foarte ciudat să ai atât de mult spaţiu, îmi place. Şi parcă fiecare lucru începe să intre pe făgaş normal şi sper la o viitoare perioadă liniştită, fără prea mult stres.

N-am prea postat pe blog dar am făcut ceva shopping, acesta fiind şi subiectul postării de faţă.
Trebuia însă să scriu şi o mică introducere având în vedere timpul petrecut în afara blogosferei.

În ultima perioadă m-am împrietenit destul de bine cu H&M. Şi înainte ne simpatizam dar de câteva săptămâni încoace îmi găsesc lucruri drăguţe care se cer cumpărate. Am dat şi o comandă online, sunt curioasă de ce experienţă voi avea parte.

Până vine comanda să vă arăt cumpărăturile recente:

Fotografie5815

Fotografie5810

În materie de pantaloni mi-am luat o pereche de blugi cu talie înaltă skinny de la H&M. Seamănă mai degrabă a combinaţie între blugi şi jeggins şi au costat 89.90 RON. Din păcate nu îi găsesc pe site.
De ceva timp mi-a fost gândul la o pereche de pantaloni kaki, cu croi drept şi când i-am găsit pe site-ul celor de la Bershka, i-am cumpărat. Am riscat puţin cu mărimea, mi-am luat 36 dar îmi vin perfect.
Ce mi s-a părut interesant e că i-am cumpărat la preţul de 53 RON şi după câteva zile au schimbat preţul la 89,90 RON preţ cu care se găsesc şi acum pe site. Îi găsiţi aici


12ed

Fotografie5821

Tricouri.
Vine vara, vreau cât mai multe tricouri! Trec printr-o fază în care prefer tricourile simple, fără inscripţii, fără alte detalii. Exceptandu-l pe cel de la Bershka cu "Save water. Let's Shower Together. You & Me" care e de fapt un tricou pentru băieţi. Mi-am comandat XS-ul, vine puţin lărguţ dar arată impecabil cu o pereche de boyfriend sau mama's jeans. A costat 49,90 şi îl puteţi vedea mai bine aici
Şi 4 tricouri de la H&M.
Cel vişiniu a costat 29.90, cel verde şi roşu 19.90 iar setul basic de 2 tricouri (alb şi negru) 39.90

Încep să îmi placă lucruri cu care înainte nu mă împăcam prea bine. De exemplu dungile.
Aşa că mi-am luat o bluză în dungi simplă tot de la H&M. A fost fie 39.90, fie 49.90, nu îmi amintesc exact, din păcate nu se mai găseşte pe site.


Fotografie5817

Şi ca să închei cu H&M, tot de la ei mi-am luat un set de soşete cu animal print (30 RON), o pereche de şosete lungi, groase şi perfecte de purtat în această perioadă în casă cu pantalonaşi scurţi. Au costat doar 10 RON fiind la reducere.
Mi-am spus că eu nu o sa postez poze cu lenjerie intimă dar sutienul acesta e atât de drăguţ încât fac o excepţie. Arată bine pe un bust mic/mediu şi a costat 59.90. Din păcate nu mai e disponibil online dar îl puteţi totuşi vedea mai bine aici

Pentru că deţineam doar două perechi de ochelari de soare, simpli, negri, mi-am făcut de cap şi mi-am luat altceva. Tot simplu dar cu o pată de culoare.
Prima pereche e de la H&M şi sunt ochelari de soare pentru bărbaţi de fapt. Au fost 30 RON. 
A doua pereche, de altfel preferaţii mei, sunt de la New Yorker şi au fost doar 20 RON.

Şi închei cumpărăturile legate de articole vestimentare cu noua mea geantă ochită la Kenvelo, un magazin în care  n-am mai intrat de ceva ani, cred.
Am luat-o la reducere, a costat 50 RON.

În apărarea mea legată de cumpărăturile din H&M spun că am primit din nou un gift card care se cerea folosit! :D Team leader-ul şi fetele de la HR se pare că-mi ştiu gusturile!

La capitolul produse de îngrijire m-am limitat la recumpărarea fondului de ten Dermablend de la Vichy, a cremei de la Ivatherm pentru ten gras şi la recomandarea dermatologului, mi-am luat Mask Plus Gel, un gel care ar preveni apariţia coşurilor. Costă în jur la 70 RON însă l-am folosit doar de câteva ori şi nu mi-am format o părere. Cu siguranţă am să îi fac un review de îndată ce constat ce rol are pentru tenul meu.

Şi gata cu cumpărăturile mele!
Voi ce aţi văzut drăguţ? Ce v-aţi luat în ultima perioadă?

Aştept cu mult drag comentariile, opiniile voastre! V-am pupat şi spor la muncă!
Ne citim curând!