20 aprilie 2015

Week in photos 94

Au trecut şi Sărbătorile şi imediat vine mini-vacanţa de 1 mai când sper că vremea va fi mai bună decât este în prezent. 
Ce mi se pare interesant de văzut în această perioadă e discrepanţa între ţinutele pe care le vezi pe stradă .... sau în localuri.
Şi-mi vine în minte o imagine pe care am surprins-o sâmbătă într-un local: un domn în sandale şi piciorul gol, evident, conversa cu a lui doamnă iar la masa de lângă o femeie încălţată în cizme tocmai ce îşi pusese paltonul pe scaunul din dreapta ei.
Aştept cu ardoare stabilizarea vremii şi-mi doresc să fiu trezită de razele soarelui în mod permanent dacă-i posibil! :D

Destul însă cu clasica discuţie despre vreme. Mai bine vă arăt cum au fost ultimele zile:

Fotografie5797

#1 Din când în când ne mai apucă la serviciu pofta de dulce. Eu am ales profiterol iar o colegă un cheesecake care până la destinaţie s-a cam dezmembrat.

week_in_phtos_deebs_blog_94

#2 & #3 De Paşte am fost acasă la ai mei, la Deva, şi profitând de vremea bună am mers într-o plimbare prin Centrul Vechi şi de acolo am decis să mergem pe cetate.

11149207_968409473176941_149025065_n

#4 Deva văzută de pe cetate. Ce frumos se văd dealurile şi munţii în spate.

10807906_966960743321814_1500205002_n

#5 Cele mai bune freshuri din Deva sunt la The Refresh, în Centrul Vechi. Înainte şi după o plimbare au mers numai bine. 

week_in_phtos_deebs_blog_94_3

#6 Pentru a doua zi de Paşte am ales varianta aer curat. De pe băncuţa din faţa casei, aşa se prezenta natura.
#7 Înapoi în marele Cluj, mi-a fost dor de Camino. Un Hugo şi o porţie gigant de vinete servite pe un pat de rucolla alături de pâine prăjită şi roşii stropite cu oţet balsamic a fost alegerea mea pentru seara cu pricina.

week_in_phtos_deebs_blog_94_2

#8 O combinaţie interesantă de la Heidi. N-aş putea spune că mă topesc după ea din momente ce încă n-am mâncat-o toată dar nici nu pot spune că nu e bună. Dacă ar trebui s-acord o notă, i-aş da un 8.
#9 Cum în vinerea mare eu eram deja în concediu, când m-am întors la birou mă aştepta o cutie de ciocolată şi sticla de vin rose. Fetele drăguţe au ştiut ce vin să aleagă şi le mulţumesc. Îl voi savura cu plăcere.

week_in_phtos_deebs_blog_94_1

#10 Dacă am ales ciocolată albă cu portocale, musai să încerc, de la alt brand ce-i drept, şi varianta neagră cu portocale roşii. Şi mi-a plăcut mai mult.
#11 A fost primăvară afară şi-n suflet.

Fotografie5850

#12 A venit comanda de la H&M! Am să vă povestesc zilele acestea cum a decurs totul.

Fotografie5839

#13 Am vizitat un local care-mi va deveni extrem de drag. Nu-mi amintesc să fi răsfoit vreodată meniul vreunui local cu atâta interes şi să-mi fie incredibil de greu să aleg ce să comand atât ca fel principal cât şi ca băutură. Temându-mă de o răceală am ales varianta de ceai cu ghimbir. Super bun! Şi pentru că mi-a plăcut atât de mult la Samsara FoodHouse, căci despre el e vorba, îi voi dedica o postare!

Fotografie5848

#14 Cineva m-a corupt acum ceva timp cu pizza mexicana şi de atunci e pizza mea preferată. După ani de Capriciosa, am trecut la Mexicana. Şi zău că Mexicana mai bună, mai mare şi mai iute ca la La Piazzeta n-am mâncat! 650 de grame doar pentru mine!

Aşa mi-am încheiat săptămâna!

Şi acum sunt curioasă, săptămâna voastră cum a fost? :D

Aştept cu drag comentariile voastre şi vă urez o săptămână pliiiiiină de zâmbete!




Niciun comentariu:

09 10