Week in photos 96

Hello, hello,

Săptămâna trecută am spus pas postării Week in Photos, bucurându-mă de câteva zile de relaxare pe malul Mării Negre.
Încă sunt cu gândul acolo și mi-ar plăcea ca și Clujul să fie mai aproape de mare ... E însă mai aproape de orașele europene din Vest. Cu asta mă consolez!
Am să vă povestesc ce-am mai făcut în ultimul timp incluzând mini vacanța de 1 mai. :D 
Și zic să nu mai lungim discuția și să vă arăt pozele:


collage


#1 De prin Vamă adunate!


Fotografie5940


#2 Cu toate că n-am prins doar vreme bună, chiar şi atunci când soarele era ascuns după nori, era plăcut să stai şi să priveşti marea. Atât! Doar să stai şi să o priveşti. Să te bucuri de mirosul de mare, de briză şi de amestecul de linişte şi haos. 


Fotografie5917


#3 M-am dus la mare să mănânc tot pizza? Da!  Şi la ce bine arată şi ce bună a fost ... Plus,nu mă dau în vânt după peşte, mănânc ocazional şi asta pentru că mi se mai face poftă că văd la unul, sau la altul.


Fotografie5901

#4 Văzusem eu o reţetă pe Pinterest şi am zis să o şi încerc. Şi la cât de bună a fost am şi uitat să o pozez înainte să încep să mănânc. Conţine: avocado, lime, broccoli, merişoare uscate, seminte de susan şi de floarea soarelui. Atât.  E un deliciu! Data viitoare pun şi mango!


week_in_photos_95_deebs_blog_1

#5 Un outfit de zi cu zi. Un alt lucru care îmi place la locul de muncă e că nu am un dress code. Cuvântul decenţă e suficient :)
#6 Şi că tot vorbeam de serviciu, o cană de ceai verde şi câteva minute bune de relaxare se includ în ritualul de zi cu zi.


week_in_photos_95_deebs_blog_2


#7 Noutăţi.
#8 Orange cake sau prăjitura super însiropată şi extrem de dulce. O găsiţi în patiseriile "La Casa" din Cluj dar nu e neapărat pe gustul meu.


Fotografie5954

#9 Când micul dejun se prezintă cam aşa, cu greu te mobilizezi să nu mănânci o porţie dublă. Ah, şi ciocolata Giotto e prea bună ...


week_in_photos_95_deebs_blog_3

#10 Căutam apă cu arome. Am găsit apă minerală cu aromă, cică naturală, de zmeură. Bună a fost!
#11 C&A m-a super surprins cu colecţia lor de vară! E WOW! Atâtea item-uri drăguţe şi eu care mai tot timpul ocoleam magazinul ...


Fotografie5991


#12 Tot la noutăţi adaug salopeta gri găsită într-un outlet din Polus Mall, Top Sellers. Arată cam aşa doar că e formată din maiou şi nu bluză/tricou.  Pantalonii scurţi super lejeri i-am găsit la reducere în New Look. Au fost 40 RON. Sutienul a fost o achiziţie cu cap, nu un moft. Am 3 perechi de slip de culoare turcoaz, fucsia şi mov-lila iar în faţa mea se afla sutienul care avea fix combinaţia asta de culori. Unde mai pui că de 1 an tot caut un sutien care să-mi placă. L-am văzut, l-am cumpărat. Din New Yorker, 60 RON.


Şi cam atât despre săptămâna în imagini + zilele de la mare!
Voi ce aţi făcut de 1 mai? De fapt, ce aţi mai făcut în ultimul timp? :D