24 iulie 2015

Despre Tan Tan Bijoux


Servus lume dragă,

Astăzi vreau să vă scriu câteva rânduri despre colierele statement care continuă să fie în tendințe și care, nu de puține ori, sunt responsabile pentru reușita unui outfit.

Recunosc, la început le priveam cu suspiciune, unele mi se păreau prea masive, altele prea colorate, altele duceau spre zona kitsch-ului. Asta pânâ în urmă cu doi ani când văzusem un colier de genul la CA, țin minte că era perioada reducerilor și am țintit standul S.I.X. și I am.

Gri-argintiu, cu pietre de aceiași culoare, foarte ușor de accesorizat. Mi l-am cumpărat, l-am purtat și răspurtat și nu m-am săturat de el. Iar de atunci am prins curaj și am tot adăugat colecției astfel de bijuterii.

Dar nu doar despre relatia mea cu colierele statement vroiam să vă povestesc ci despre pagina de Facebook a unei prietene bune, mare iubitoare de coliere, care s-a gândit să își treacă pasiunea la un alt nivel.

Atunci când mi-a propus să scriu un articol în care să vă prezint pagina de Facebook alături de câteva modele de coliere, am spus da. Mai ales că prețul colierelor este un decent!

Nu, nu am primit nici un colier pentru a scrie această postare.

Însă în viitorul apropiat, îl poate primi una dintre VOI căci avem în plan un concurs pentru voi!

Vă las mai jos 3 modele însă mai multe puteți găsi aici: Tan Tan Bijoux

deebsblog_tantanbijoux

deebsblog


Voi ce parere aveți despre genul acesta de coliere? 

Aștept cu drag opiniile voastre și vă doresc un weekend plin de zâmbete. 

Ne citim curând!




Niciun comentariu:

09 10