22 august 2015

Liebster Award: Despre blogging si amintiri


Servus lume dragă,

A trecut ceva timp de la ultima leapşă şi cum Gabriella a fost drăguţă să mă nominalizeze şi s-a gândit la nişte întrebări pe gustul meu, am decis să preiau tag-ul.

Am încercat să fiu cât mai succintă cu toate că la unele întrebări puteam scrie romane.


1. De ce ai început blogul?

Când eram în liceu vedeam blogul ca pe un pe un jurnal unde puteam să scriu codat tot ce-mi trece prin minte. Simţeam eu că asta mă ajută şi să-mi dezvolt vocabularul dar adevărul e că vream notă mare la bac la română şi memoratul comentariilor nu-mi plăcea. Ah, şi eram prea ocoşă să iau ore. Am scris câteva postări pline de figuri de stil si apoi l-am lăsat baltă. Poate dacă scriam mai mult, luam şi eu mai mult de 9 la română.
Am revenit la blog după trei ani de facultate când tenul meu mi-a declarat război şi m-am trezit cu o acnee nodulo-chistică. Am urmat un tratament care a făcut acneea severă să dispară (nu şi petele) şi am vrut să scriu despre produsele care mie mi-au făcut bine în speranţa că pot să ajut şi pe altcineva.

2. Despre ce îţi place cel mai mult să scrii?

Scriu cu mult entuziasm Week in Photos.
Este genul de postare care are câte puţin din fiecare: produse pe care le încerc şi îmi plac/nu-mi plac, noi achiziţii vestimentare, locuri demne de vizitat, mici frânturi din viaţa mea etc.

3. Care a fost cel mai frumos lucru care ţi s-a întâmplat vara asta?

Mica mea realizare: mi-am înfrânt teama de a înota în apă curgătoare.

4. Postează aici poza ta preferată din telefon.

Mi-am schimbat recent telefonul şi am maximum 10 poze, majoritatea cu mâncare. :))
O să postez o poză dragă din vechiul telefon:

Vama Veche, linişte, soare dar frig.

17185476659_b3cdeab3b4_o

5. Colecţionezi lucruri? Dacă da, ce cuprinde cea mai mare colecţie a ta?

Îmi place să cred că strâng amintiri. De la bilete de la festivaluri, concerte, la bilete de tren, vederi din locuri/oraşe vizitate, bilete de la diverse filme (dacă mi-a plăcut filmul sau dacă am fost cu cineva drag. Yep I'm that romantic! Încă mai am bilete de când eram împreună cu foşti iubiţi. Şi nu, nu le arunc.)

6. Melodia ta preferată în acest moment?




7. Ce limbă ţi-ai dori să ştii şi de ce?

Germana. Basic-ul să zicem că-l cunosc însă mi-aş dori să ştiu germană atât pentru că te poate ajuta din punct de vedere profesional cât şi pentru că am câteva cunoştinţe în Germania şi aş putea renunţa la engleză. Ah şi oraşul meu preferat e Berlinul. Dacă ar avea ocazia să mă mult oriunde pe această planetă în Berlin m-aş muta.

8. Un vers din poezia ta preferată sau un citat care îţi place?

Citat:


tumblr_np3hn1SsHU1spxgdwo1_500

9.  Ce te motivează cel mai tare?

Știţi zicala aia "Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ne lipseşte" ?
Aş minţi să spun că nu mi-am setat un obiectiv undeva sus şi că în fiecare zi îmi doresc să mai fac un pas în direcţia lui însă motivaţia mea e şi prezentul. 
Sunt fericită unde sunt în prezent şi ce am obţinut până în clipa de faţă iar asta mă motivează zilnic.

10. Dacă ai putea să te întâlneşti cu orice persoană de pe planetă, care ar fi aceea?

Brandon de la Humans of New York. 
Mi-ar plăcea să stau cu el la o cafea şi să-mi povestească care sunt, din punctul lui de vedere, cele mai marcante poveşti pe care i le-au împărtăşit oamenii.

11. Spune-mi un lucru care te face fericită?

Nu pot numi doar unul aşa că am să spun: sănătatea şi iubirea.


Dacă sunteţi bloggeriţe şi v-a plăcut tag-ul, vă invit să îl preluaţi!

Dacă nu, vă puteţi alege o întrebare şi să-mi răspundeţi la ea. :)



Niciun comentariu:

09 10