Week in photos 104

Servus lume dragă,

Aţi dârdâit şi voi în ultimele zile, nu?

La Cluj a plouat de luni până joi aproape încontinuu şi n-au fost mai mult de 16-17 grade astfel că mi-am petrecut aproape toată săptămâna în casă, la căldură.
Mi-am găsit de lucru, nu-i problemă. Ba am gătit, ba am făcut cumpărături online, ba un film, ba un serial.
Apropo de cumpărături, mâine-poimâine ar trebui să primesc comenzile făcute. Cel mai mult aştept comanda de pe Libris, am văzut din pură întâmplare, vineri în jurul orei 1 dimineaţa, că au super reduceri plus transport gratuit aşa că mi-am luat vreo 6 cărţi pe care am plătit 50 ron.
Dar o să vă povestesc mai multe după ce le primesc şi răsfoiesc puţin.


Până atunci, mai bine vă arăt pozele făcute cu menţinea că majoritatea sunt cu mâncare.


009

1. Din categoria: "Mi-e poftă, nu mă pot opri" prezint ronţăiala de seară. Cu toate acestea, am terminat cutia de Pringles abia sâmbătă şi pe cât de mult mi-a plăcut ceaiul rece Oshee cu lămâie şi mentă, pe atât de puţin mi-a plăcut la gust apa cu aşa-zise vitamine.


011

2. Îmi place fisticul la nebunie aşa că atunci când am văzut ciocolata Heidi pe raft, a mea a fost.


022

3. Mici cumpărături de care sunt foarte, foarte mulţumită!
Oja rezistă destul de bine iar culoarea e superbă, topcoat-ul de la Farmec pare să-şi merite toate laudele iar fardul alb de la essence e un produs bun pentru preţul său.


038


4. Sper să nu fie ultimul pepene (bun) pe anul ăsta!


024

5. Nu departe de clădirea de birouri unde lucrez, e un restauranto-cantină unde mănâncă marea parte a corporaţiei clujene.  E deschisă de mult timp dar n-am apucat să îi trec pragul. Mă tot gândeam că e întotdeauna full la ora 13 când iau prânzul şi dreptate am avut. În plus am alternativa mâncare cu gust ca la mama acasă la cantina celor de la Farmec (big up, Farmec!)
Ca să o scurtez, am ajuns în cele din urmă şi am mâncat o pizza mediocră. În schimb, mi-a plăcut mult designul localului.

032

6. Unde văd mango, hop-ţop şi eu! Iar de curând aceiaşi reacţie am la afine.
Am văzut cele două iaurturi, mi-au plăcut şi borcănaşele pe care, apropo, nu le-am aruncat ci o să le refolosesc, şi le-am şi consumat rapid. Au fost bune, cel cu mango şi vanilie fiind pe locul 1.

021

7. Îmi era poftă de paste aşa că m-am apucat de gătit. Aveam cam de toate pe acasă printre care bulion de la mama şi roşii cherry de grădină tot de acasă aşa că nu prea aveam cum să dau greş.
A ieşit o porţie bună de penne cu sos de roşii, oregano, roşii cherry, bacon şi o mână de parmezan ras.
Bun. Mai facem!

035

8. Vineri am ieşit la Klausen Burger şi am mâncat un chicken burger! La ei am mai mâncat american burger cu carne de vită şi comparându-le, varianta cu pui mi-a plăcut mai mult. Şi cartofii au fost delicioşi!


036

9. La burger "am asortat" o bere cu vişine foarte bună! Vorba aia:"Dacă facem o treabă, s-o facem până la capăt!"


045


10. Mi-am scos culorile de toamnă la plimbare şi-mi place ce-a ieşit!


week_in_photos_104_deebs_blog

11. După cum vă ziceam, cam aşa a fost vremea toată săptămâna!
12. Săptămâna şi selfie-ul. Şi rujul roşu care începe să-şi reintre în drepturi!


043

13. Una bucată copil fericit! Am soşete călduroase cu panda şi am ciocolată bună în cantitate generoasă. Fericirea stă în lucrurile mărunte, zicea cineva. :))


042

14. O baghetă gata cumpărată din Lidl, nu vă mint, şi o mână de roşii de casă stropite cu ulei de măsline şi cu rozmarin şi oregano şi apoi puse-n tavă câteva minute. Tot din categoria: bun, mai mâncăm.


PicsArt_1440314563496

15. Aşa ar putea fiecare dimineaţă dacă n-aş fi a lazzy ass şi nu mi-ar plăcea mult somnul.


Şi gata-i săptămâna!

La voi cum a trecut ? Ce aţi făcut interesant?


PS: De când mi-am schimbat telefonul am devenit foarte activă pe Instagram.

>>Click and follow me <<


Vă pup, s-aveţi o nouă săptămână plină de zâmbete şi nu uitaţi că aştept cu drag comentariile voastre! :)