Beauty Bloggers Cluj Meeting 4

Servus lume draga,

Am asteptat sa primesc pozele de la intalnirea cu bloggeritele din Cluj de saptamana trecuta ca sa va pot povesti cateva cuvinte despre eveniment.
Daca in urma cu patru ani participam timida la prima intalnire cu fetele, acum abia asteptam sa le reintalnesc si sa le cunosc si pe bloggeritele cu care am avut ocazia sa socializez doar in online.
Am cunoscut oameni frumosi, oameni dedicati, oameni cu care as sta oricand la o cafea.


IMG_5357


IMG_5335


IMG_5343


Cu toate ca nu am reusit sa stau pana cand s-a spart gasca, am incercat sa schimb cateva vorbe cu majoritatea fetelor.
Bineinteles ca s-a vorbit mult despre frumusete, moda si blogging dar eu am discutat si despre pisici cu Iguanitza, despre cariera cu Larisa si Carmen, despre lectii de viata cu Andrea si lista poate continua. Iar asta pentru simplul motiv ca imi place sa descopar omul din spatele blogului.


IMG_5430


IMG_5380


La eveniment au fost prezenti doi speakeri buni de la care am plecat cu un bagaj de informatii dar si cu zambetul pe buze. In mod cert, asimilezi mai usor informatia cand iti este prezentata intr-o maniera amuzanta. Discutiile s-au centrat in jurul lumii blogging-ului si a social media dar ce mi-a placut a fost abordarea subiectului aplicatiilor de pe telefoanele noastre mobile. Si aici ma refer la Enlight, la photoshop express sau la Over.

Pentru asta multumirile merg catre Alina Dragos, PR Manager Farmec si Marian HurducasManager Necktie Agency.


Le adresez multumiri si fetelor, Anca Pop si Cleopatra Coman pentru efortul depus in organizarea evenimentului.
Anul acesta mi-a placut atentia acordata detaliilor: de la paharul de sampanie primit la intrare (alternativa pentru mine au fost smoothie-urile de la Qui?We) la ornamentele florale, cartonasele cu citate legate de beauty blogging, ideea cu tortul si cu confetti.
Thumbs up!

IMG_5338


IMG_5332


IMG_5331

IMG_5448


Am sa va spun cateva cuvinte si despre Mosul care de 4 ani vine in avans. Am fost cadorisita cu multe bunatati dar, ca de fiecare data, aleg sa le impart cu voi.
Asa ca, urmariti blogul si pagina de Facebook deoarece urmeaza un concurs.

PicsArt_11-14-09.04.58


PicsArt_11-14-09.01.27


Daca tot n-am reusit sa ajung la deschiderea Melkior din Iulius Mall Cluj, a venit Melkior la mine.


PicsArt_11-14-09.05.55


PicsArt_11-14-09.06.33

Acest eveniment a fost organizat de Cleopatra Coman (http://www.passionforstylishlife.com/) si Anca Pop (http://www.aquashells.net/)
Co-organizatori:Gerovital by Farmec
Parteneri principali:Petit Bebe